5. apr. 2011

Roter i ryddinga

Nå måtte jeg bare ta meg sammen å få litt orden på syrommet igjen.Det har ikke  vært den store syaktiviteten den inne i det siste,og en av årsakene kan jo være at det var nesten umulig å jobbe der. Rot. Og systemet på halv åtte...uff å uff. Jeg har sagt det før, min mor kallte meg ei rotejente....
Jeg kan bare ikke skjønne at noen ikke kommer og rydder etter meg!!Grrmfff!!
På bildet her ser du i forkant  favoritten,selveste Kongen, mens Dronninga  duver bak. Slik ser det ut akkurat nå under ryddinga. Ikke plass til å sy nei.... :(
Har holdt på siden tidlig i morges(det pøsregner ute), og selv om det ser ille ut nå ,så er faktisk mye lagt i et bedre system enn tidligere. F.eks. så oppbevarte jeg alle småsneller med tråd i plastbokser, nå er skuffer rydda til fordel for disse. Praktisk altså ;o)
 Målet er å være ferdig til "kveillinga", så jeg må nok brette opp armene og forflytte meg inn dit igjen.Puh...
                                                    Solveig        

5 kommentarer:

HegeT sa...

Så godt å se at det er flere som har det litt i uorden....
Tror det er noe som følger med kreativiteten jeg....
Men godt å få litt system i galskapen innimellom også.

Kos deg med ryddinga...

klem
HegeT

Lis sa...

Ser da ikke så verst ut dette ;) Så lenge du har system i rotet går det da greit *lol*
Trøst deg med at sånn ser det nok ut på de aller fleste syrom... ;)
Ha en fin kveld :D

Svalen sa...

Dette ser da slett ikke ille ut:)

Sissel`s syglede sa...

Solveig, dette er KREATIVITET, ikke rot..Det er viktig å skille mellom gitt. Vet du, jeg blir helt sjuk av å se på slike bilder. Så mye stoff og stæsj og dill å sneller å... å....I LOVE IT!!!!

STEINKJERRINGA sa...

Man må ta seg et skippertak av og til så det ikke gror over. Det er ikke så verst hos meg nå, men det er jo bare et kvarter inn der, så er det kaos. Ha en fin ryddesøndag...