17. juli 2011

Stitchery pattern for free...

I dag ble denne høna til mens jeg satt her på kontorpulten og rabla med penna. En fin erstatning for maling det, ikke sant?
Du er velkommen til å bruke dette mønsteret i de prosjekter du vil. Har du lyst har du lov :o)

 Selv tenkte jeg å bruke den på en helt enkel glidelåspung, derfor denne teksten på mønsteret. Jeg kommer til å legge to kvadrater sammen,ca 8,5x8,5 inch, og sette i glidelås. Har en slik pung fra før, sydd av rester for minst 10år siden. Fasongen synes jeg er perfekt for småtteri ut på reise. Bare prøv! :D

              Gi meg et hint da om du bruker høna, vil gjerne se et prosjekt med henne på.

                                                               Solveig

17 kommentarer:

Rita sa...

Så koselig høne du har tegnet. Jeg har skrevet ut mønsteret jeg, forstørret det opp litt, og skal se om det blir noe fint. Dersom det blir det så skal jeg vise deg :)

Maria Harrits sa...

Sikke et skønt mønster. Måske jeg skal sy det til mig selv, nu hvor jeg ellers kun syr modeller i øjeblikket?

May Britt sa...

SÅ FIN!!!! Denne skal jeg jammen få skrevet ut og få sydd. Tusen takk for at du deler den med oss :)

Liven sa...

Heldige du som kan tegne - jeg låner nok denne og så skal du få se:-)
Sommerklem!

Lis sa...

Artig høne! Takk skal du ha, låner denne jeg!;)
Kanskje dukker det opp noe lurt å bruke den på :)
Ha en fin dag

bodilshobby.blogg.no sa...

Koselig hønemønster. Takker og bukker!

fru heidis puslerier sa...

Så flott! Som de andre her så kommer jeg nok til å låne denne.....

Har også vært inne på innlegget ditt om tips for å finne motiver for strichery ei stund tilbake... fikk flere flotte ideer der, tusen tusen takk for det.... du er kjempedyktig!!

Laila sa...

Hei .
den var kjempe fin, så jeg må bare lage noe med den på :-)
Tusen takk.
Klem

Svalen sa...

Koselig høne du har tegnet, mange takk for at du deler:)

tubakk sa...

Så flott høne. Tusen takk for at vi får bruke den. Skal si fra når jeg bruker den, men det kan ikke bli før til høsten.

marie w sa...

Jättefin! Tack så mycket!

Scraps4dreams sa...

Thank you, very funny chicken

Crazypatch sa...

So cute this chicken.... merci

Anonym sa...

Hei hei!
Tusen takk for fint stitcherimønsteret. Jeg har printet det ut og har allerede beg.å brodere på det. Skikkelig moro.Har lagt inn bloggen din på favoritter og kommer til å følge den.
Quiltehilsenfra Ruth

Litamora's Quilt & Design sa...

Kjempesøt høne. Fikk lyst til å sy denne jeg også! Takk for at du deler :o)
Sommerhilsen fra Laila

Mizenply sa...

J'aime beaucoup votre modèle ! Merci

mamypatch sa...

merci bien