16. apr. 2011

UFO nr 15

 Her går det unna....dette teppet laget jeg i går! Britt og jeg hadde sydag, men vi tuslet med hvert vårt og praten hadde vi heldigvis fått unna dagen før. ;o)
Broderingene var selvsagt sydd for lenge sia, og noen stoffer var og så skjært. Men de bytta jeg ut. Quilta herligheten i går kveld. Lukkekanten kom på i dag. Med maskin!!
Teppet ble litt annerledes enn jeg hadde tenkt meg da jeg starta med stitcheriene, men tror jeg kan venne meg til dette også. Fargene er i allefall duse.
Lagt bomullsvatt inni da det er påtenkt som pledd, til en eller annen.......

                                    Ha en fortsatt flott helg folkens ;o))
                                                           Solveig

7 kommentarer:

Roos sa...

It looks great to me.
Have a good weekend, Roos

Hanne sa...

Kjempe fint:-) Synes både stoffene og fargene var nydelige eg. Ha en fin påske:-)

2ne sa...

Teppe ble kjempefint :-) Herlige duse farger.

LeKaQuilt sa...

Nydelig qult! Det er noen der ute som er veldig heldig :o) Kjempe koseligt å sy sammen med en god venninde, tiden går så alt for fort.......
Ha en riktig fin lørdagskveld.

Smiloghverglad sa...

Stoffene og fargene er nydelig !! Kjempefint teppe :-) Ha ei fin helg !

Sølvis blog sa...

Godt jobba - det er ett nydelig teppe du har fått ferdig

Anne-Mettes Oaser sa...

Hvor ser det bare fint ud. Jeg har den lille bog med motiverne, men har endnu ikke syet nogle af dem.
God rest-søndag.