25. apr. 2011

UFO nr 18 ble også ei veske

Jaja, tenkte stort her like før påske, nå skulle jeg ta for meg noe fra det nye bladet MYQuilt. Gjorde jeg det da? Ha!!...er så trofast mot den UFO haugen at det er nesten nifst.Hva kaller en denne "sykdommen" mon tro......UFO-trang?Vel, snart er det mai og da skal jeg la denne haugen få hvile litt....og attpåtil sørge for litt påfyll.
 Denne veska er "etterlatenskaper" etter et kurs med Ingeborg Strupstad på Quiltegården. Tror det var for et par år siden. Jeg sydde to vesker på kurset, den ene ble jeg helt ferdig med og hadde en helt annen tekst. Hele ytre delen på denne var ferdig, men teksten ble vel litt for modig og derfor blitt liggende. Ikke godt å si hvor denne havner....den er jo litt "bitchy" da...
Fasong og størrelse er hvertfall kjempegod, og stødig er den også. Veska har glidelåslukning, tre lommer innvendig der den ene er utstyrt med glidlås. Det er også en lomme med glidelåslukning på baksida. Her har jeg brukt sort ruskinn, litt stæsj, veskeplast over en gardinrest på fremsida.
                                                   Ha det fint så lenge:o))
                                                               Solveig

8 kommentarer:

Lappedamen sa...

Veska ble stilig og morsomt med den vågale teksten.

Lis sa...

Denne var skikkelig TØFF! Artig med den teksten ;)
PS.Takk for koselige kommentarer på bloggen min :D

Liven sa...

Du har virkelig vært "trofast" mot UFO-haugen - og fått gjort unna mye fint:-)
Veska ble kjempefin!

May Britt sa...

Veska er jo råtøff den. Du må ikke være redd for å bruke den. Tror det er mange som har den ufo-syken nå. Det føles godt å gjøre ferdig gamle ting.

LeKaQuilt sa...

Vesken ble kjempe stiiiiiilig! Den skal du ikke være redd for å bruke. Du er jo fantastisk flink med å få ferdig ufoer nå for tiden, men jeg lurer jo litt på hvor mange ufoer har du egentlig ???? Har noen jeg også, men tør vell egentlig ikke å telle dem ......lol......

Anna O.Nilsen sa...

Kjempe flott veske og teksten syns jeg var super.Kunne tenkt meg ei slik veske .Sitter fortsatt her å gaper over din effektivitet i ufo haugen din.

Tingelingeling sa...

Den ble rålekker! Er det er kjøpt mønster eller har du laget det selv?
Jeg lurer også litt på hvor mange ufoer du har? Mest fordi jeg har en del selv, og jeg har det akkurat som LeKa, jeg tør ikke telle....
Han ei fin uke!

Unknown sa...

Nå har jeg igjen kosa meg runt på bloggen din, du har utrolig masse fint du har laget. Jeg har lagt meg til som følger her hos deg. Da kan jeg følge med ..........