1. apr. 2011

GIVEAWAY

Har lenge planlagt en Giveaway når jeg passerte 1000 kommentarer. Er ikke det en god grunn til å feire så vet ikke jeg. ... :o)  :o)
Det er faktisk godt over 1000 kommentarer allerede, passeringen skjedde mens jeg var ute på havet.
Jeg feirer med å gi bort denne pungen. Passer supert til sminke men kan jo brukes til akkurat det du vil...
Tusen tusen takk alle sammen for at dere legger igjen kommentarer. Det er så oppmuntrende å få de. :o))

Reglene er enkle:
1 lodd for å skrive en kommentar på dette innlegget
1 lodd  om du er en følger eller blir en følger(husk å nevne dette i kommentarfeltet)
1 lodd om du linker dette innlegget på bloggen din.(nevn dette i komm. feltet)

Foreigners are also velcome to join this Giveaway

Trekning søndag 10 april.
                                                    Lykke til!

77 kommentarer:

Sissel sa...

Hei og gratulerer med jubileum :-) vil gjerne være med på denne, har jo allerede en pung fra deg som er i bruk hver dag, fornøyd :-)
Jeg tar 3 lodd.
Klem fra Sissel

Gudrun sa...

Vilken underbar utlottning och så läckert tyg du använt.Jag följer din blogg.
Stjärnorna du börjat på är också så fina,spännande att följa ditt arbete.
Ha en fin fredag och trevlig helg.
Kram Gudrun

LeKaQuilt sa...

Ååååå den vil jeg svært gjerne ha - så fin med en hel by på !!! Er følger allerede og linker deg til bloggen min. Gratulerer med jubilee og tusen takk for sjansen til å vinne :o))

toja sa...

Gratulerer med jubiléet! Jeg vil gjerne være med i trekningen av den flotte veska. Har lagt meg til som følger.

Anonym sa...

Det var en nydelig pung. Du lager veldig mye fint.Håper jeg er den heldige. God helg.
Hilsen Wenche
wsolhaug@bbnett.no

May Britt sa...

Håper det ikke er en aprilspøk :) For denne nydelige pungen vil jeg gjerne være med i trekningen av. Den er jo såååå stilig :)

Unknown sa...

Gratulerer! Vil gjerne være med på trekningen :o) Jeg er følger også, så da blir det 2 lodd.
God helg!

Sølvis blog sa...

Gratulerer med julbileet. FLott premie du har sydd. Og ja takk, to lodd, følger og kommentar

maska sa...

Hei.
Gratulerer medjubileet. Tar gjerne et lodd på denne flotte premien.
Ha en fin helg.

Astrid sin sa...

Tre lodd til meg! Jaaaaaa, jeg vil være med på trekningen. Har lyst til å vinne, og! Du lager så utrolig mye fint. Gratulerer også med premie fra Australia!

Bente sa...

Gratulerer.
Lekker pung, den vil eg veldig gjerne vinne.
Eg er følger, så det blir tre lodd til meg.

Ha ei fin helg.

bentetove sa...

Den pungen var jo kjempelekker!
Jeg blir med og tar tre lodd, linker og er følger fra før av.
Ha ei riktig god helg!

Mette sa...

Gratulerer :) Jeg blir utrolig inspirert av å følge bloggen din. Du lager så mye fint. Får skikkelig lyst til å gå ned på syrommet etter en titt innom bloggen din :)
Jeg er følger, så 2 lodd til meg.

Anonym sa...

Gratulerer med jubileet! Dette var en nydelig pung..selvfølgelig har jeg ønsker om å vinne den.Takk for insp. på nettet,Hilsen ID

Anonym sa...

Congratulations! I have been following your blog about a year and enjoyed a lot. That small purse looks lovely. Annaleena

Pia sa...

Tillykke - jeg deltager med 2 lodder.

Aud sa...

Kjempefin!
Tar tre lodder, jeg! =0)

God helg!

Klem,
Aud

Anne Lise sa...

Gratulerer med jubileet. Denne vil jeg veldig gjerne vinne, var jo knallfin!! Jeg er følger og legger link inn på bloggen min. (og så krysser jeg fingre)
Ha en riktig fin helg.

Anna O.Nilsen sa...

Nå har jeg linket til deg,er følger å skriver her at jeg krysser alt for å vinne den flotte mappa. Da skulle det vel bli ca. hundre (3) lodd på meg.:-) Klem å god helg til deg.

Britt Helen sa...

Juhu....jeg vil, jeg vil :) Ønsker deg ei flott vårhelg, Solveig :)

Bodil Skorstad sa...

Du er så flink - tenk å ville gi bort en sånn fin ting! Jeg har sett hva du syr, og jeg er skikkelig imponert! Skjønner ikke når du rekker det??
Håper på to lodd - kommentar og følger (Rødstrupe).

2ne sa...

Gratulerer så mye :-)
En flott give away - så 3 lodder på mer, er følger. Ønsker deg en strålende helg.

Svalen sa...

Gratulerer!
Så flott sminkepung! Vil svært gjerne få være med, 3 lodd (med kryssende fingre:))

Ha en super helg!

Margit sa...

Gratulere så mykje med jubileet :D Så klart eg vil være med på din giveaway trekking! nydelig lita veske/pung du har laga!
Er følger frå før - så då blir det to lodd :)

Mali sa...

Super blogg! Du er utrolig kreativ og superflink med alt di lager.

KariL sa...

Gratulerer så mye med jubileet. Klart jeg vil være med. Nydelig veske/pung.
Følger og linket.
3 lodd på meg.
Ha en hyggelig helg!

Klem :)

Inger sa...

Tre lodd til meg på en nydelig pung!!!

Rosehagen sa...

Gratulerer så mye:)
Nydelig pung.
2 lodd til meg.
God helg!

Elisabeth sa...

Gratulerer. Kjempefin pung. Klart jeg vil være med.
3 lodd til meg.
Ha ei fin helg og tur.
Elisabeth

Anonym sa...

Gratulerer med jubileum og du har en fantastisk spennende blogg. Her dukker det hele tiden opp mye flott.
Lekker pung du har sydd, så jeg tar 2 lodd.
Ønsker deg en riktig fin helg.

Quiltefia sa...

Hei!! Jeg tar et lodd!! Fin pung!! God helg!! AnneK:-)

Lis sa...

Gratulerer!
Klart jeg vil vinne denne lekre pungen ;)
3 lodd på meg :)

Inger sa...

Gratulerer! Du har ein flott blogg. Vil gjerne vinne den fine pungen så det vert 1 lodd på meg.

Anne sa...

Gratulerer! Du har en flott og apennende blogg som jeg følger. Er imponert over så mye du klarer å produsere! Nydelig pung su lodder ut, og den kan jeg selvsagt tenke meg. :) Anne

Anonym sa...

Meget fin blog som jeg følger og håber heldet er med mig til din giwe away

Anonym sa...

Gratulerer, blir selvfølgelig med. Er allerede følger, så det blir vel 2 lodd på meg da.
Du får ha en fortsatt fin helg:-))

Anonym sa...

Denne ønsker eg også og vinne.:-)
Det er veldig mykje fint hjå deg,masse inspirasjon. Anne Lise (haolauss@online.no)

jofridsquilt sa...

Du lager så mykje fint. Gratulerer med 1000 kommentarer. Eg blir med med tre lodd. Ha ein fin søndag. klem Jofrid

Elisabeth sa...

Dette var en nydelig pung! :)
Jeg har nå linket dette på bloggen min og blitt en av dine nye følgere! Så da ble det 3 lodd på meg! :)


Mvh
Elisabeth

Orlaug sa...

Den var kjempefin!
Vil gjerne vere med på detta........
2 lodd takk!

Sissel`s syglede sa...

Åhhhh, ja, dette er jeg så gjerne med på. For en råflott pung. Jeg har sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte, jeg er så glad du er en blogger, for du har inspirert meg masse.
Ha en strålende mandag.
3 lodd til meg:-))
Kommer en link i morgen:-)

Lilian sa...

Hei! Gratulerer med over 1000 kommentarer! Tar to lodd, er følger...Ha ei fin uke!

Linda sa...

Gratulera. Tek eit lodd eg. Kosleg blogg du har.

Cecilie sa...

Jeg vil være med. Du har så mange fine tips.
3 lodd på meg: kommentar, følger og innlegg.

Annelis hantverk sa...

Så roligt att hitta en ny fin blogg!
Jag är med i din utlottning med två lotter, länkar från min sida.
Ha en bra dag!

Maria sa...

Vad mycket fint det finns på din blogg! Alltid lika roligt att hitta nya bloggar! är gärna med på din utlottning med tre lotter, har lagt till mig som följare och länkar så klart!

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Nydelig pung - jeg vil gjerne være med i trekninga! Og nå har jeg lagt meg til som følger også.

Synnove sa...

For en flott pung! Jeg vil gjerne være med i trekningen:-)
Legger meg til som følger også jeg:-)

Anne-Mettes Oaser sa...

Flot med de mange kommentar. Jeg har straks meldt mig på som din faste læser. Her er meget fint og inspirerende at finde og vinde den fine sminkepung vil jeg også gerne. Lægger to lodder i ;-).

Ann Jorunn sa...

Kjempestilig pung du har laget!! Hadde da vært kjempemorsomt å bli den heldige vinner av den:)
Da blir det vel to lodd på meg, siden jeg blir følger fra i dag av;))

Anne-Grethe sa...

Veldig stilig sminkepung! Likte både fargene og fasongen. Har også lagt meg til som følger - 2 lodd på meg?

Concha Berdala sa...

Hola, yo soy española, aunque ultimamente me uno mucho a vuestro pais, pues mi hija esta estudiando este año alli, en Hamar, cerquita de Oslo,yo ire para Noruega el dia 16 de Abril, me gustaria visitar alguna tienda, si pudieras informarme estare en Oslo,Bergen y Hamar
y tambien quiero entrar en tu sorteo,que es bien bonito
un beso

Lappeline ♥ sa...

Gratulerer.....kjempe fim pung og jeg vil gjerne være med 2 lodd
Fin kveld ønskes deg
Klem

Jorunn Elizabeth sa...

Gratulerer!! Flott sminkepung:-)) Jeg vil gjerne ha 2 lodd.

Anonym sa...

Utruleg mykje fint du har laga. Og ein fin presentasjon av det på bloggen din. Det gir mykje inspirasjon for oss som er inne på bloggen din.

Unknown sa...

JEg følger og kommenterer! SÅ utrolig mye vakkre ting du lager!

fru heidis puslerier sa...

Flotte greier da du, klart jeg vil være med i denne settingen. 2 lodd på meg. Jeg er såpass ny her at jeg vet ikke riktig hvordan jeg linker videre.

Mammamiia sa...

Ja jeg vil veldig gjerne være med på give away!!!

Jeg legger meg til som følger og har dermed 2 lodd! :)

Ha en flott onsdag!

eva sa...

Hei og gratulerer.
Jeg følger bloggen din jevnlig med beundring over hva du får til. Og disse små pungene er jo så fine. Har lyst å lære meg dette.
Jeg syr endel selv men har ingen blogg. Jeg tar gjerne et lodd.
Ha en nydelig dag.

Anonym sa...

Grattis. Jag vill gärna vara med./EvaM

Lappegal sa...

For en flott pung. Jeg vil gjerne være med og jeg er følger:-)

Rita sa...

Jeg vil gjerne være med å ha sjansen til å vinne den flotte pungen. 2 lodd på meg :-)

merero sa...

Åååå den va søt :-) 2 lodd på meg!

IdéSpiren sa...

Gratulerer med 1000 kommentarer ;)
Det var en flott pung! :)) Jeg vil gjerne være med og feire, og tar 2 lodd; kommentar og link på egen blogg. Ha en fortsatt fin kveld!

Nina sa...

Dette var da en flott blogg. Den var ny for meg, men hit skal jeg helt klart mange ganger.

Jeg tar tre lodd jeg.

maria lever sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Hoppas på tur med min enda lott!

Laila sa...

hei! Denne flotte pungen kunne eg gjerne tenkt meg, så eg prøver lukka med eit lodd. Ei riktig god helg til deg.

Solveig sa...

Hei :-)
Så flott premie :-)) Jeg er med og tar 1 lodd i dag :-)
Ha en fin lørdag

Anonym sa...

Grattis till alla besök. Hoppas jag har tur.
Kram EvaM

Anonym sa...

Hei! :-)
Du lager så utruli mye fint! Er ny i lappeverden, å de e utruli mye inspirasjon å hente hos dæ! Har ikke egen blogg, men har dæ i mine favoritta! Ha en fin lørdagskveld!

Klem fra Micki

martine sa...

Hiver meg på i siste liten.. :P
3 lodd.. :D

For en kjempe lekker pung, du er virkelig flink.. :D

RyumQuilt sa...

Kjempefin pung. Håper jeg får være med på trekningen :-)

Berteline sa...

Hei og hopp. Grattis med 1000 kommentarer. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Er følger fra før, såvidt jeg vet:) God lørdagskveld:)

(sandra) Nichitah sa...

2lodd takk :) Kosli blogg du har :)

Anonym sa...

SÅ flott pung!!! må si jeg gjerne skulle brukt denne. Du er så driftig jeg får sånn inspirasjon av deg. Må bare si at jeg har savnet deg den siste uken. Ha en flott søndag...........

Signe MArie Eriksen

Anonym sa...

Jag har aldrig varit med på en giveaway förut, men tycker din pung är såå fin, så nu måste jag prova lyckan. Jag ska lägga in mig som följare, så då får jag två lotter. Har ingen egen blogg. Hälsningar Margaretha Edvardsson

Mays Quilte- og Strikkeblog sa...

For en nydelig pung, den vil jeg gjerne være med i trekningen av med 2 lodd (Kommentar og føler)