29. apr. 2011

Matchende pung til B.I.T.C.H veska....

En klemmelås-pung til veska er jo et must!!! Selvsagt.,..at jeg ikke tenkte på det før gett..
Veska skal til en av Sveriges flotte damer, og hun ville så gjerne ha en pung til som passet.
Og her er den:
Kunne ikke ha sølvfarget ramme da glidelåsen på veska er av messing. Utvalget ble da temmelig begrenset, men jeg synes det ble bra jeg. Er fornøyd og det tror jeg mottakeren blir også.... hun hadde jo sett den halvferdig veska så.
                                                           Solveig

3 kommentarer:

Bente sa...

Pungen var jo rå-lekker, ilag me veska.
Flott sett.
Mottakaren blir nok veldig glad for dette settet.

Roos sa...

It's beautiful,
Roos

Lis sa...

Rålekker pung! Passer perfekt til den tøffe veska!!
Heldig mottaker! ;)
PS. Takk for koselig kommentar i bloggen min :D