15. apr. 2011

Dagens UFO planer

 UFO-haugen minker. Heldigvis. Men da er det lett å bare "overse" den også, så nå har jeg atter kastet blikket dit og plukket ut et par prosjekt som fortjener å bli gjort ferdig.
Dette har jeg tenkt å gjøre i dag;
¤Gjøre ferdig toppen av dette (All Creatyres av Natalie Bird)
mange stoffbiter er allerede skjært..

¤Maskinquilte dette babyteppet(det har ligget lenge det...)
Dette innebærer en kosedag på syrommet, og enda bedre blir det fordi Britt også kommer. Det blir spennende å se hvilke planer hun har liggende i syveska si..

Ønsker dere også en flotters dag, og rekker dere ikke sy i dag så gjør dere nok det i morgen...
                                                   Solveig

9 kommentarer:

toja sa...

Du er virkelig flink til å få UFO´ene dine for tida! Jeg har så vidt begynt selv, tror kanskje jeg skal prøve å få tatt noen fler i påsken, men så er det alle de nye prosjektene som frister da...Ha en fin dag!

Lis sa...

Beundrer deg virkelig for at du er så flink til å gjøre ferdig UFO`er! :D
Så koselig det høres ut med besøk av Britt, og en hel dag på syrommet! Du må hilse ;)
Jeg har pakket to symaskiner i bilen, og er på tur til servicemannen med de....
Ha en suuuuper dag!! :D

janses.blogspot.com sa...

Så flink du er. UFO'ene er jo bare en dårlig samvittighet som jeg går og ser på. Det er jo ofte fort gjort å gjøre ferdig de fleste også. Kanksje jeg skal la meg inspirere til å ha en UFO dag jeg også? Men ha en fin dag og kos deg :-) Mvh Janse

Rosehagen sa...

Hei.
Jeg er bare råimponert over det du lager.
Alltid så mye fint.
Så koselig med sybesøk.
Høres ut som en perfekt fredag:)
Her er det vaskebøtte og sykehustur som står på programmet.
Ønsker deg en fin dag og en super påske:o)
hilsen Ann-M.

ahli sa...

Så flink du er. Godt å få unna litt i UFO haugen også.

God påske

Astrid

Anna O.Nilsen sa...

Sitter her å lurer på om denne dama aldri sover? Du får jo gjort så enormt masse,beundrings verdig.Go helg,klem fra meg.

Siri sa...

Hei. Nå har jeg sett referert til bloggen din flere ganger, og ingen lyver: Det er virkelig en flott blogg du har! Jeg legger deg til på blogglista mi, for denne reisen vil også jeg være med på! Hilsen fra Siri:-)

2ne sa...

Så mange flotte stitchery du har. Lykke til med ufo'en :-)

Svalen sa...

Hei. Helt enig med hva de andre her sier.
Du er dyktig!

Ha en fin helg.