27. apr. 2011

Punger til penger og slikt no...

Ingen UFO-sying!!! åh..måtte bare si det.......  føles flott, men har ørlite dårlig samvittighet.
Har heller tusla med litt med å få sammen noen punger med klemmelås.
De er i forskjellige størrelser der den minste kan kalles myntpung. (om ikke en har mynter i overflod dahh..;O)
Her er da noen bilder;
Holder fremdeles på å prøve meg fram og gjør må justeringer hele tiden.Og ikke alle gir like godt resultat for å si det slik...
                                                              Solveig  

6 kommentarer:

Berit sa...

Kjempefine punger.
Sikkert morsomme å sy.
Klem Berit

Litamora's Quilt & Design sa...

Kjempesøte punger!
Ha en fortsatt flott uke,
Laila

Synnove sa...

Så fine punger!
Jeg har ikke helt turt å prøve meg på klemmelåser ennå jeg, er det vanskelig å tilpasse stoffet til låsen? Og hvor kjøper du de flotte låsene hen? Har sååå lyst til å prøve, og når jeg ser slike flotte punger som dine kommer inspirasjonen løpende:-)

HegeT sa...

De er så flotte de pungene dine altså..!!..
Tar du imot bestilling..??..

klem
HegeT

janses.blogspot.com sa...

Disse var rålekre :-) Jeg har liggende mange slike låser, men tør liksom ikke å sette igang. De må modnes først ;-)
Mvh Janse

Anne-Mettes Oaser sa...

Super flotte punge. Du har været så flittig med din UFO-suning, så du behøver ikke have den mindste smule dårlig samvittighed, fordi du har leget med lidt nyt :-). Det skal der også være plads til.
Mange hilsner
Anne-Mette