18. apr. 2011

Bakste-klede klar for levering

"Manna meg" opp å gjorde ferdig dette bakste-kledet i dag. Det ble til at jeg sydde et matchende stoff rundt kanten, samt sydde inn store kroklisser i kanten. Bakstykket har samme stoff som på fremsida, jeg tror at det er like nyttig som det tunge "plast"stoffet. Dette skal bli med meg på besøk i kveld....
Jeg har også atter rota i UFO-haugen min, nå er det denne Bente Malm veska som står for tur. Tror jaggu at denne har ligget siden "snøre-veske" mønsteret kom ut. Uff å uff..men nå er jeg godt igang med den igjen. Slik så den ut da jeg pakka den frem:

Om noen skulle tro at UFO-haugen min burde nærme seg slutten, så er den ikke det. Desverre. Men den har minket betraktelig og det er herlig det!
                                                                    Solveig

4 kommentarer:

Rita sa...

Imponert over hvor flink du er til å få unna ufoer. Men det er bra du gjør det, for jammen har du mange fine ufoer liggende.
God påske !

Elisabeth sa...

Som sagt tidligere, mektig imponert over ufoene du får ferdig, men kanskje enda mer imponert over ufoehaugen din (smiler) Snøre-veska sydde jeg til påske i fjor og har brukt den siden.
Ønsker deg ei god påske.

Elisabeth

ahli sa...

Fint bakeklede. Det er kjekkest med de uten plast. De legger du jo over den ferdige baksten, det er da da det er kjekt med noe fint. Beundrer deg for at du gjør noe med den ufo haugen dein.

God påske.

Astrid

2ne sa...

Lekkert stitchery :-)
Skal bli fint og se framgang av veska også - lykke til med prosjektet.