11. sep. 2011

Pose for småttiser

Slik ble den, posen jeg tenkte på da jeg tegna dette mønsteret.
Så nå er iallefall en julegave ferdig, og det er jo ikke ille. Resten av dagen skal jeg fundere litt på hva jeg skal begynne med no, altså etter at jeg har sydd midtstykket på Snow Days. Et langtidsprosjekt med brodering tror jeg må ha....ååå, har så mye å velge i!
..eller skal jeg ta frem noe halvferdig fra UFO haugen kanskje....
Får sy litt håndsøm på midtblokka av baltimore Christmas inntil jeg blir enig med meg selv.
                                           Nyt dagen! Hilsen Solveig

11 kommentarer:

Laila sa...

Åhh, den var søt. Eg har lasta ned mønsteret, slik at eg er klar når eg kjem i stitchemodus. Takk for at du deler.

Ann-Mari sa...

Posen ble jammen bra søt:-) Godt å være i gang med julegaveproduksjon?

Lis sa...

Så søt da!! Tror jeg må prøve denne jeg også! ;) Hvordan går det med Snow Days-midtblokka tøus? ;) Gleder meg til å se den ferdig!! Fort dæ litt da!! ;)

Ha en super søndag!

Unknown sa...

Veldig søt :) Har sett på mønsteret, og det kan godt være at jeg kommer til å bruke det. Hva bruker du for å farge figurene, og hvor får en eventuelt tak i disse fargene? Er ikke så veldig glad i fettfarger... og er derfor på jakt etter noe annet som kan egne seg.

bentetove sa...

Så herlig motiv! Hmmm, jeg må tenke litt hva jeg kan lage med det fine motivet ditt
på. Det var jo veldig koselig pose du hadde laget:)

Haldis sa...

Koslig pose! Greit å vere ferdig med ei julegave.

karinanna sa...

Kjempeflott pose og en ny julegaveide. Skal sy noen av disse har jeg tenkt.. Synes du er uttrolig dyktig i alt det flotte du lager. Var forresten innom en butikk i sommer og der så jeg noen av dine produkter i butikken. Artige sammentreff.

Anne Lise sa...

Broderiet ble jo bare skjønt på denne posen, men duse, fine farger.

Merethe sa...

SÅ skjønn en pose!! :) Jeg har også lastet ned mønsteret og håper jeg får laget slike poser til barnebarna til jul. Hva har du brukt å fargelegge med? Å...jeg gleder meg til å lage slike :) Ønsker deg en flott uke. Hilsen Merethe

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Kjempefin pose du har laget utav ditt eget mønster.Eg er godt i gang med å lage en pose.Kan si så pass,at stitchery motivet er ulikt ditt fra starten av,selv om det er brukt samme grunnmønster.Legger posen ut på bloggen,quiltegleder-quiltegleder når den blir ferdig om en stund.
Helsing Margrethe Jåstad

Mays Quilte- og Strikkeblog sa...

For et søtt motiv og fin pose du har laget. Låner dette mønsteret og skal lage dørskilt til mitt barnebarn 5 år. Legger inn bilde på bloggen, når jeg er ferdig. Ha en fin sydag