29. sep. 2011

For et strev...

Tro det eller ei, men halve dagen har gått med for å få til denne lille saken av en lommebok.
Tenkte jeg skulle prøve meg på dette gratis mønsteret , men det skal jeg si, at det viste seg å være litt av et hodebry. Tok sååå lang tid tid før jeg skjønte sammenhengen, og da jeg endelig gjorde det så likte jeg ikke mønsteret lenger. Men da hadde jeg jo kommet halvveis....
 
I utganspunkte så tok jeg meg ikke tid til å brodere fremsida, jeg tegna og farget heller. Og da jeg hadde knotet meg til å gjøre klar den lille klafflomma på innsida så, så var tålmodighets-strikken tøyd nok. Mønsteret ble lagt til side og deretter fant jeg opp resten selv. Da gikk det fort da!! ;o)) Egentlig synes jeg den ble litt søt...


Så vil jeg minne dere om at det er fremdeles ledige plasser seg på min GiveAway, så det er bare å melde seg på.... ;o)

10 kommentarer:

Hanne sa...

ååÅÅ, den var jo bare utolig søt. Kjempe fint motiv du hadde laget på den:-) God helg:-)

Татьяна sa...

http://house-of-a-cat.blogspot.com/2011/04/blog-post_29.html

Very good MК for sewing purse.

Beautiful purse you turned out!

Grete sa...

Enig, den ble kjempesøt!

Rosa sa...

It`s awesome,you did a great job.

Ann-Mari sa...

Det ble en flott pung:-)

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Lommeboken ble kjempefin,tross mye strev!Såg på oppskriften,forstod lite og ingenting.Ha ei god helg!
Helsing Quiltegleder Margrethe jåstad

Tone sa...

Jeg synes lommeboken ble kjempeflott! Nydelig broderi du har sydd på den! God helg til deg. :)

Elisabeth Solum sa...

Kjempesøt lommebok! Så flink du er til å tegne!
Ha en god helg! :)

LeKaQuilt sa...

Ja den ble kjempesøt, nydelig blomster du har tegenet og farget. Trodde først det var stoffet som var så fint.......

Lappedamen sa...

Lommeboken ble kjempesøt. Artig med det fine motivet på fronten som du tegnet og fargela.