18. sep. 2011

GiveAway her hos meg

Siden telleren har passert et tall som har tre siffre foran første komma, så tenkte jeg at det er på tide å  feire!  Igjen lodder jeg ut en pung til en av de som legger igjen på kommentar på dette innlegget.
Denne pungen kan vel egentlig kalles en clutch. Men er også fin til sminkepung etc.
Det er mulig å få tre lodd, og reglene er slik
-1 lodd for kommentere på dette innlegget
-1 lodd for å være følger av bloggen
-1 lodd for å legge link til dette innlegget på din egen blogg.

Husk å skrive i kommentarfeltet hvor mange lodd du har, da er du sikker på at alle blir med i trekninga.
Om det ikke er sporbar kontakt/mail adresse blir en ikke med i trekningen.

Trekkes  søndag 2.oktober, kl 20 norsk tid.

                                        Lykke til:o)

2.okt: Denne GiveAway er nå stengt, vinneren er trukket

81 kommentarer:

Laila sa...

Åh, denne har eg lyst på :) Eg har ikkje våga meg bor i å sy slike pungar, så hvis eg kunne vinne ein hadde det vore topp. Følger har eg vore ei stund, linka har eg også gjort, så då blir det full pott - tre lodd - på meg. Ha ein finfin søndag.

bentetove sa...

Den var kjempelekker! Jeg må jo bare være med på dette og tar 3 lodd!
Håper på å vinne ja:)

Bente sa...

Knallfin!
Eg vil veldig gjerne ha denne:)
Har vore følgar lenge,og linkar til deg frå bloggen min, så då blir det tre lodd til meg.
Kryssar fingrane.

Ha ein fin søndag :-)

LeKaQuilt sa...

Lekker! Jeg er med vet du :o)
Jeg tar full pott, jeg vet du !

Svalen sa...

Lekker pung! Også jeg vil gjerne prøve lykken med 3 lodd:)

Pia sa...

Hvor er den flot - lige noget for mig. Jeg snupper 2 lodder.

garnguru sa...

Hei:)

Denne pungen vil jeg gjerne ha..:) Jeg tar 2 lodd, et for å følge deg..og et for å skrive en kommentar..(skulle gjerne tatt 3) men får ikke til å linke til siden din fra min blogg...desverre...:)

Klem Garnguru

Margit sa...

Så klart eg vil være med - tar tre lodd, nydelig veske ;O)

elin sa...

Denne vil jeg være med på. Tre lodd på meg:)

Elin

Unknown sa...

Kjempe fin er denne, herlig stoff du har valgt til. Følger er jeg, linke til vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Det blir 2 lodd på meg. En fortsatt fin søndag til deg. Er stadig innom for å se på det fine du syr.

Hannepanne sa...

Trekker 1 lykkelodd og ser meg litt rundt inne hos deg!!

Hanne=)

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Kjempefin! Prøver lykken med 2 lodd.

Siri sa...

Jeg vil være med! Jeg syr mye rart, men ikke slike punger så det hadde vært moro å vinne. Har deg på blogglista, men det blir det kanskje ingen ekstra lodd av så det blir vel ett lodd på meg, da?? Siri:-)

Anonym sa...

denne var lekker du. skulle gjerne vunnet denne. har ikke blogg selv, men er innom deg titt og ofte. du lager masse fint. hilsen mildfag@start.no

Synnove sa...

Kjempefin! Jeg vil gjerne ha to lodd, et for kommentar og et for å følge bloggen. Du lager veldig mye fint!

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Kjempefin sminkepung,og du har en alletiders hobbyblog som eg er innom ofte.Har endelig klart å få bilde av give away på blogen min,så denne gangen blir det 3 lodd på meg.
Mange helsinger Quiltegleder Margrethe Jåstad

Anonym sa...

Helt nydelig. Blir selvfølgelig med. Blir 2 lodd på meg:-)

Rosa sa...

Very cute purse.Two tickets

Sissel`s syglede sa...

Helt superlekker. Klart jeg er med. Følger er jeg, en kommentar kommer her og i morgen legger jeg deg på bloggen min...Det blir 3 lodd gitt.....

Rosehagen sa...

Gratulerer med sååååå mange visninger;)
Deltar med to lodd p din giveaway!

Super den da:)

Høsthilsen fra Ann-M.

Unknown sa...

Vil være med om trekking av din flotte pung/clutch. Må bli tre lodd, 1 for kommentar, 1 for at jeg alt er en følger og 1 for at jeg legger på min blogg...
Berit

Hege sa...

Supersøt clutchveske :-) skulle ønske den ble min.... ;-)

Mette sa...

Du syr så utrolig mye fint. Gleder meg hver gang jeg besøker bloggen din :) 3 lodd til meg :)

Miranne sa...

Lekker!
2 lodd på meg, takk :o)

Lappegal sa...

Denne vil jeg gjerne bli med på,du lager så mye fint:-)
Jeg har 2 lodd

Unknown sa...

Den der var virkelig stilig. Jeg titter gjerne innom her ofte, finner mye inspirasjon her. 2 lodd til meg :)

Astrid sin sa...

Jeg blir med på din give away, så klart. Kjempefine ting du lager! og kjempefin blogg! 3 lodd til meg;)

Mayen sa...

Denne frister! Så flink du er;-) Tar ett lodd jeg;-)

Unknown sa...

Hei hei : )

Jeg tar gjerne full pott, 3 lodd. Og håper selvfølgelig at jeg er den heldige :D

God natt, hilsen Silje.

ahli sa...

Lekker. Dette blir jeg med på. 3 lodd på meg

Astrid

Berit sa...

Gratulerer masse med så mange visninger.
Denne pungen var jo bare lekker da.
Det blir 2 lodd på meg.
Ha ei super uke:0)

Klem Berit

Anne-Marie sa...

Ej, hvor er den flot, den vil jeg MEGET gerne vinde, så jeg er med på 3 lodder. Krudser fingre :-) ♥♥♥

Sølvis blog sa...

Gratulerer med godt besøk i bloggen din. Flott pung, så jeg blir gjerne med i trekningen. 2 stk lodd takk.

Anne Lise sa...

Kjempelekker pung. Denne vil jeg vinne. Det blir 3 lodd på meg, kommentar, følger og link. Ha en fin uke.

Snefrid sa...

Så lekker pung! Har abonnert på deg lenge, og ble nå ny følger - liker bloggen din veldig godt :o))
Kanskje du kan lære bort hvordan du lager pungen?
Har ikke egen blogg, men det blir likevel 2 lodd på meg :o))

Ann-Mari sa...

Hei, er følger av bloggen din. Liker det du lager. 2lodd på meg:-9

Unknown sa...

Åååå jaaa, denne har jeg lyst på - så fin!!! Jeg er følger og legger link på min blogg, så da blir det 3 lodd

ritasc sa...

hei . flott og inspirerende blogg ! skulle så veldig ønske meg den flotte pungen/veska ! 2 lodd til meg !

Anonym sa...

KJEMPEFIN pung ;O) følger bloggen din, mye fint her....2 lodd bente.solem@loqal.no

Elisabeth sa...

Klart jeg vil være med. Følger gjør jeg allerede. Link på min blogg, så 3 lodd til meg

Elisabeth

Sydrøm sa...

Flott blogg ;) Følger og kommentar ;)

jofridsquilt sa...

Du lager så flotte punger. Eg krysser fingrene og tar tre lodd. Klem Jofrid

Cecilie sa...

Hiver meg på her. Utrolig hvor mange flotte punger du lager, Solveig! Legger link til deg fra min blogg, då det blir 3 lodd.

Unknown sa...

den er da bare for skøn, 3 lodder til mig:)

Unknown sa...

Så morro:)Detta vil eg vera med på,3 lodd på meg:):):)

Татьяна sa...

Lekker. Dette blir jeg med på. 3 lodd på meg
With love from Russia

Tingelingeling sa...

Hei! Så fine!
Jeg følger
og lenker
og er så klart følger!
Det blir tre lodd :)

Jorunn Elizabeth sa...

Prøver hellet jeg også. Blir kjempeglad hvis denne flytter til Sola. 3 lodd til meg.

Bente-I like to QuiltBlog sa...

Hej Solvej.
meget flot giveaway, og din blog er også flot, derfor følger jeg nu med glæde din blog. 3 lod til mig tak ☺
kh
Bente
-hvis du synes om min blog, vil det glæde mig at hilse dig velkommen som følger.

2ne sa...

Prøver med på lykker her jeg :-)
3 lodder på meg, er følger fra før. Ønsker deg en strålende dag.

MITT FARGERIKE sa...

I au vil vare mæ:-) He deg som følger på google reader....anbefales til alle som liker å følge med i blogger rundt heile verden.

sjoko sa...

Åhhhh hvor er den fin, jeg har kjempe lyst på å vinne.
Jeg har fulgt deg lenge, så det blir 2 lodd :O)

Rita sa...

Hei!
Jeg tar to lodd på den fine pungen!

Sissel sa...

Hei, igjen en vakker pung som du har laget. Jeg vil være være med på trekningen og tar 3 lodd :-)

Sissel

Bente sa...

Du lager så mye fint! Jeg har fulgt bloggen din en stund, og blir stadig inspirert av de flotte prosjektene dine! Jeg tar gjerne tre lodd og håper å vinne!

Grete sa...

Så flott pung! Jeg vil gjerne ha 2 lodd, kommentar +følger. Har også lagt deg til på min bloggliste, slik at jeg enkelt kan følge med bloggen din?

HegeT sa...

Åja...endelig en sjangse til åvinne en av de flotte "pungene" dine..!!...
2 lodd til meg....

klem
HegeT

Inger sa...

Ja!!! Jeg vil gjerne være med! Du syr vidunderlige ting og må ha litt av en produksjon!!!

Anne-Mettes Oaser sa...

Dine punge er bare så skønne. Og nu har du igen en så gavmild give away. Jeg kan ikke dy mig - 2 lodder til mig.
Jeg er så glad for den blå, som jeg vandt hos dig i foråret :-).
Snefrid skriver, at hun godt kunne tænke sig at se, hvordan du laver pungen .... det kunne jeg også godt tænke mig at se.
Klem
Anne-Mette

Oddbjørg sa...

Lekker pung som jeg godt kunne tenkt meg å vinne :-)
Har deg i bloglista mi, så jeg håper det teller likt med følger. I så fall blir det 2 lodd.

Anna O.Nilsen sa...

Å den må æ være med på,kjempe flott Pung/veske. 2 lodd til meg.

Grethe sa...

Flott pung,spennende,håper jeg vinner.
2 lodd til meg;takk :-)

tubakk sa...

Nydelig pung, dette her. Vil gjerne være med i trekningen.Tar like godt 2 lodd.

Line Kristine sa...

Ett lodd til meg! :)

SOLSAUM sa...

Den er flott!
Eg prøver lukka med 3 lodd;o)

God helg til deg!

Solklem

Anonym sa...

Hei! Jeg blir gjerne med på trekning av denne lekre pungen. Har ingen blogg selv, men leser ofte bloggen din. Det blir kun 1 lodd på meg.
Hilsen Astri
abehole@online.no

Elisabeth Solum sa...

Lekker pung! Tar gjerne 3 lodd!
Så mye flott du har laget!
Ha en god helg! :)
Hilsen Lisa

Anonym sa...

Kjempeflott.En perfekt pung.Koser meg med bloggen din.ID

Oline sa...

Så flott gevinst! Vil gjerne vinne noko slikt, så då tar eg 2 lodd, kommenterer og følger.

Kerstin sa...

What a wonderful purse!!! I write in english, but I am a german reader :-)

viele Grüße
Kerstin

Inger sa...

5 lodd, det glemte jeg å si forrige gang11

fru heidis puslerier sa...

Hei hei!
Dette vil jeg gjerne være med på.... er nok ofte inne på sida di og ser hva du holder på med. Du er innmari flink, det må jeg bare si!!!

Stiller med to lodd jeg da, 1 for å kommentere og 1 for å være en følger....

Britt Helen sa...

Jeg vil gjerne være med i trekninga di :) 2 lodd på meg, følger og kommentar :)

Birgitte sa...

Meget meget sød clutch. Den vil jeg gerne i byen med. 2 lodder fra Danmark og tak for en dejlig blog.

lappetussa-Ingunn sa...

Jeg vil gjerne ha to lodd, ett for kommentar og ett for følger. En flott blogg du har! Blir koselig å følge den fremover.

Rita sa...

Jeg vil være med på trekning, helt klart :)

inga sa...

Very nice gift, I hope for the best.
2 lodder

Inger sa...

Vil gjerne vere med i trekninga, er følger også :) 2 lodd.
Du har ein super blogg som eg ofte er innom.

Linda Coleman sa...

What a wonderful blog you have, I love all the projects you make. I lot for me.
Best wishes from Ireland

Anonym sa...

Denne type pung kunne jeg tenkt meg mønster på. Det bli 2 lodd på meg, for jeg har ingen egen blogg. Mvh Kari-Anne

Hilde sa...

Kjekk pung! Vil gjerne være med på trekningen med 2 lodd. (Skulle vært lov å kjøpe noen ekstra lodd :-)))).
Mvh Hilde A.