2. sep. 2013

FORT GJORT

Avreisedagen for vår store reise nærmer seg med stormskritt, og jeg kjenner at reisefeberen begynner å melde seg. Krøller seg litt i magen liksom.......hehe. Jeg har også begynt å pakke, og det bare fordi at jeg skal få tid til å ta ut det jeg ikke trenger. Er fæl til å ta med meg for mye. Spesielt vanskelig denne gangen, da temperaturen kan være minus 20 om natta i de Mongolske Alper, men i Beijing kan det lett bli litt under pluss 30.
Here min hatt som jeg gleder meg.
I dag har jeg gjort en forberedelse og sydd noe til oppbevaring i togkupeen. Det er trangt der og denne "pose"greia kan jeg feste med sikkerhetsnåler på sofabenken/senga. Tenker den passer til håndarbeidet mitt jeg. ;o)

Selve lomma kjøpte jeg på Ikea, kostet bare noen få kroner.Det er egentlig for oppbevaring av fjerkontroller og som skal henge på et armlene. Jeg broderte disse uglene på før jeg brettet til en ekstra lomme bak og sydde sidesømmer. Helt enkelt!

6 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Kjempefin og praktisk, og så søte ugler! Veldig kreativt og smart! :)
Ønsker deg en riktig god reise! :)
Klem Lisa

Grete sa...

Praktisk sak!
God tur, skjønner godt du gleder deg!

Svalen sa...

Så kjempesøte ugler du har sydd på lommekanten:)

Heimlaga ting sa...

Så praktisk og smart!
God tur til deg!
Klem Nina

Heimlaga ting sa...

Så praktisk og smart!
God tur til deg!
Klem Nina

InGa sa...

Håper du har en fin tur, og at det ble passe med klär både for Peking og fjellet. Det höres utrolig spennede ut. Regner med du legger ut litt bilder når du er tilbake.
Jeg ville bare si at jeg har "lånt" din kattetegning, og den blir å finne på en broderiutfordring den 14 okt. på min blogg.
Hilsen Ingrid