17. sep. 2011

Lugarsømmen som ble til hjemmesøm

Aner nesten ikke hvordan det skjedde, men før jeg viste ordet av det så var midtblokka på Baltimore Christmas ferdig applikert. Jeg holdt jo på nesten en hel dag å klippe og forberede til neste jobbtur.Men da alle deler var limt på så måtte jeg bare prøve litt...og så kom det besøk, og da var det vel bare til å fortsette.... og så var det jo så artig med denne håndapplikeringen. Masse farger!
Blokka er ganske stor. jeg har lagt 24" linjalen ved siden av for vise størrelsen.
Under her har jeg lagt alle de små blokkene rundt midtblokka. Det blir jo slett ikke ille dette...
Og jeg er slettes ikke ferdig med dette. Det skal være en ytterramme der en bord med kristorn og bær skal applikeres på. Så nå er det bare å begynne å forberede mer lugarsøm. Igjen. ;o)
                                        Ha en fin helg ;o)

8 kommentarer:

Synnove sa...

Å guri malla dette blir flott! Jeg beundrer virkelig dere som har tålmodighet til å holde på med denne type håndsøm. FOR et pirk:-)

Gitte sa...

Den er vældig fin, men sikke et arbejde

Roos sa...

Waauw this is beautiful....

Litamora's Quilt & Design sa...

Litt av en jobb du har gjort her! Det blir et utrolig nydelig teppe!
Ha en fortsatt flott helg,
Laila

LeKaQuilt sa...

ha ha jeg har da hørt om verre "arbeidsulykker" en dette....lol...
Nok søm MÅ du ha med deg :o)

Kerstin sa...

What a great work!!!

Greetings from Germany
Kerstin

Anne-Kristine / Hjertesøm sa...

Dette blir et utrolig flott teppe. Så flink du er :-)

Tingelingeling sa...

Så fint som det blir! Syr du håndsøm med needleturn ( brette-under-søm ) eller er det knappahullsting?
Fine farger og fine motiv. Blir spennende å se ferdig!
Lykke til med kanten og lugarsømmen!
Ha en fin dag!