31. aug. 2011

Rynke-pose prosjekt. Vil du være med?

Her har jeg tegnet et stitchery-motiv som jeg har tenkt å plassere på en rynkepose til et tantebarn.Han er 4 år og synes hemmelige ting er stort. Og tenk, en pose helt for seg selv,absolutt forbudt for mamma og pappa!Det er tøft det!

Som dere ser har jeg kommet med noen forslag til dekorering. Jeg har ikke fargestifter her jeg er nå, men jeg har tenkt å bruke det i selve motivet. brodere også selvfølgelig...og bruk gjerne bare en tråd på de minste detaljene, det blir penest da synes jeg.
Når bildet printes ut dekker det en A4 side og motivet har da en passe størrelse til en pose. Selvsagt kan du endre størrelsen etter ønske...
Jeg har ikke skrevet noe om selve pose lagingen, mål og størrelse etc. Mange er så flinke at de greier å lage en slik pose uten mønster, men jeg kan godt lage en tutorial  hvis noen ønsker det. Og hvis det er det,så gi meg en  tilbakemelding ved å kommentere på dette innlegget eller sende en mail ;o))....
Eller dere kan rett og slett benytte motivet til noe helt annet.
Men jeg skal innrømme at det ville vært skrekkelig gøy å se andres versjon av posen. 
                                       Solveig
Oi, glemte å si at du må trykke på bildet, deretter skrive det ut.

20 kommentarer:

May Britt sa...

Tusen takk for nok et nydelig stitcherymønster. Denne skal sys til mine tre tantebestemorunger :)

LeKaQuilt sa...

Så flott den er! Tusen takk. Og en tut er vell alltid kjekt :o) Selv etter å ha sydd noen år, har jeg fremdeles masse å lære.... Og for de som ikke har sydd så mye så er det jo kjempe kjekt! Venter spendt, jeg :o)

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei.
Liker utfordringerså dette vil eg være med på-ut fra ditt flotte og koselige mønster.Spennende å se hva vi lager alle sammen!Ha fortsatt fine sydager!Helsing Margrethe

Siv sa...

Morsomt påfunn og et flott stitchery! :o) Jeg skriver det ut og legger det på sybordet, så får vi se hva det blir til.

Berit sa...

Dette mønsteret var supersøtt. Jeg har skrevet det ut. Tusen takk. Skal sende deg bilde når jeg vet hva det har blitt jeg.
Klem Berit

jofridsquilt sa...

Flott mønster, takk skal du ha. Eg har skrevet det ut, men er ikkje heilt bestemt på kva eg skal bruke det til enno. Jofrid

Mari sa...

Kjempesøtt motiv !

Anne-Mettes Oaser sa...

Åh hvor er det sødt. Tusind tak for det søde stitchery mønster. Mon ikke mit lille barnebarn kunne bruge posen.

Bodil sa...

Kjempefint mønster - humoristisk og flott motiv. Takk skal du ha! Lover deg bilde om jeg kommer så langt at motivet blir brukt :-)

Scraps4dreams sa...

Thanks :) very nice.

Ann-Mari sa...

Så spennende med en utfordring. Du har en flott strek. Jeg skal sørge for få skrevet ut motivet, og se hva det blir av dette. Tusen takk, Solveig:-)

sjoko sa...

Denne skal jeg printe ut og sy - det er et flott motiv du har laget. Takk for at du deler det :O)

Synnove sa...

Så fint! det er herved printet ut. Du er kjempeflink, tusen takk!

Grethe sa...

Flott mønster;jeg har tatt kopi, takk skal du ha:-)
Dine blokker ser supre ut,vakre små barn,det må være gøy å være med på en slik Mystery Quilt.
Happy Quilting!

Anonym sa...

Hei!
Så fint! Har printet ut og skal lage poser - har nevøer som skal få, men blir nok uten blonde da!
Tusen, tusen takk!!!!
Hilsen Tine.

ahli sa...

Kjempesøtt motiv. Takk skal du ha.

Astrid

2ne sa...

Herlig stitcherymønster :-)

Moia sa...

Kjempekoselig stitchery, og så kult med en egen pose til tanteungen. Blir morro å se de ferdige posene. Klemz fra Moia

jofridsquilt sa...

Har nett lagt inn bilde av sticheryet du teikna. Tusen takk. Helsing Jofrid

Mays Quilte- og Strikkeblog sa...

Tusen takk for nydelige mønster, har sydd dørskilt (av det med adgang forbudt)og holder på med sminkepungbilde nå.