3. sep. 2011

Stjerner på lugaren

Tja, hva skal jeg si...bortsett fra å tegne streker har jeg i all hemmelighet sydd sammen  flere av disse stjernene jeg har på gang. Ja, og så har jeg jobba også da. Ganske mye egentlig.Faktisk så mye at en del kvelder har sying blitt bytta ut med jobbing. Huttemeitu. Men nå har jeg ikke med meg mer utstyr til flere stjerner, så jeg må grave litt i bagen for å finne noe annet å pusle med.
Seff så må bilder av nyfødte stjerner legges fram:




 Har jeg mange stjerner nå mon tro? Gjetter på at det ligger minst 25 hjemme, så det burde kanskje å bli nok. Nok til hva?...har ikke bestemt meg ennå. Må tenke en stund til jeg.Kanskje leeenge....

Ha en fortsatt fin lørdagskveld. Her blir det Bingo og levende musikk i kveld. Men dårlig med rødvina da.... ;o}

6 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Såååå fine! Stoffene er jo så fine med alle mottivene. Disse blir kjempe morsome i ett teppe, alltid noe nytt å se på :o) Flink du !

Enda godt du har med mere sytøy, tenk å gå tom.....grøsssss........

Svalen sa...

Dette blir flott uansett hva du lager. Skjønne stoffer.
Lykke til videre:)

Lis sa...

ååå, så fine de var!! men for et tålmodighetsarbeid...! blir spennende å se hva disse fine stjernene skal "bli" :)
Ha ei fin uke.

2ne sa...

Flotte sterner - skal bli spennende og se prosjektet ditt videre :-)
Ønsker deg en kreativ uke.

Anne Lise sa...

Takk for hyggelig kommentar. Så må jeg si at disse stjernene dine er helt skjønne, så mange tøffe motivstoff du har brukt. Spennende å se hvordan det hele blir...

Mona sa...

Flotte stjerneblokker. Gleder meg ti å se hva du gjør med alle disse flotte blokkene.