9. sep. 2011

Baltimore Christmas blokk 10

Denne blokka hadde jeg helt glemt å blogge. Jeg kom på det da jeg så den store skumle midtblokka lå pent i en konvolutt og ventet på meg.
Synes fremdeles at disse pepperkakemennene ser noe...ja, hva skal jeg si, som om de har gått seg vill i mørket eller noe ...
Blokk 10 er altså den siste av de små blokkene(små og små, 15" er de)
Midtblokka er ikke liten assa, den eeer sååå stor, med masse prikklelier. Kan ikke si jeg liker all denne avtegningen og klippingen,men guri som jeg skal kose med med å sy knapphullstingene. Det blir neste prosjekt"lugarsøm" det.
 Og for ikke å glemme så er det en pynte-bord rundt i ytterramma også..blir ikke ferdig til jul denne nei, det vet jeg allerede nå.

Så vil jeg takke alle dere som legger igjen kommentarer.Jeg har sagt det før og jeg setter virkelig pris på dere. Får alltid så dårlig samvittighet etter jeg har vært ute på jobb for da har jeg ikke så mye anledning til å svare. Men prøver innimellom alt det andre der ute. ;D

                                                Ønsker dere en trivelig helg :o)

7 kommentarer:

Roos sa...

Tis realy a cute one....;o)
Groetjes.

Ann-Mari sa...

Flotte motiver i dette teppet. Lykke til med fortsettelsen:-)

Tone sa...

Så søt denne ble! Får meg til å tenke på jul og pepperkaker. :) God helg til deg!

Litamora's Quilt & Design sa...

Minner meg på at det nærmer seg jul... Nydelig blokk du har laga!
Spent på å få se mer :o)
Ha en flott helg,
Laila

Anne Ida sa...

Nydelig blokk! Gleder meg til å se fortsettelsen på dette! Ha en fin helg :-)

LeKaQuilt sa...

Lekker! Jeg gleder meg, men bør kanskje få ut fingeren og begynne på første blokk.....tror ikke jeg blir ferdig til jul i 2011 :o)

Berit sa...

Så koselig. Det er skummelt å klippe ut på baksiden, men det blir veldig fint.
Det som ikke blir ferdig til denne julen, blir kanskje ferdig til neste jul :-)