22. sep. 2011

ENDELIG!

Først vil jeg takke elle dere som har meldt seg på min GiveAway fra forrige innlegg. Dere er så flotte. ;o)
Men det er ennå plass til flere.
Trekkes ikke før 2. oktober så meld deg på!!

Ja, endelig fikk jeg gjort ferdig midtblokka til Snow Days. Det føles ganske godt siden det har vært litt av et basketak med meg selv for å sy disse blokkene. Jeg har bare ikke vært i blokkmodus, sånn er det bare.
 Egentlig så kunne jeg tenkt meg å gjort teppet klart for quilting nå med det samme, men neida, jeg må sy ferdig en bestiling på et teppe i mørke farger først. Strever litt med sammensetninga siden kunden selv har plukket ut fargene. Får se hvordan det går.. :o)
                      En strålende dag til dere alle! ;D

14 kommentarer:

Grete sa...

Flott teppe! Ser ut som litt utfordring, i og med at blokkene har forskjellige størrelser!

Unknown sa...

Det er så fin fargesammensetning i teppet ditt! Nydelig :o) Gleder meg til å se det ferdig.
Ha en flott dag!

Gunilla sa...

Fantastiskt vacker!

Lis sa...

Se der ja! Vips, så var det ferdig! ;)
Gleder meg til å se det helt ferdig, og quiltet ! :D og det holder du vel ikke på lenge med!
Er imponert!

ahli sa...

Nydelige farger. Forstår godt at du vil sy dette først. Ikke bestandig like enkelt å sy på bestilling

Lykke til

Astrid

2ne sa...

Lekker blokk i duse nydelige farger :-)

Oddbjørg sa...

Dette blir nydelig!

Hanne sa...

Kjempe fint, nydelige duse farger:-) Gleder meg til å se resten, også bestillingsteppet. Ikke enkelt med sånne bestillingsverk, holder på med sekk på bestilling. Ble så usikker, att det no blir to så får hon velge hvilken hon vill ha, ...thi hi......

Rosa sa...

Beautiful,love your palette colors,fantastic!1

Anne Lise sa...

Kjempefine blokker og nydelige farger du har valgt deg. Spennende å se fortsettelsen....

Tone sa...

Nydeligt teppe i herlige farger! Det blir spennende å se det ferdig quiltet. :) God helg!

Roos sa...

What a great blocks in such beautiful colours ;o)
Greetings Roos

Anonym sa...

Fantastisk flott teppe du lager. Nydelige farger. Blir flott når det blir helt ferdig.
Hilsen Astri i Bergen

LeKaQuilt sa...

Nydelige stoffer og deilige farger ! Du er så flink til å sette sammen de rette fargene :o)