12. sep. 2011

...en mandags morgen..

Morgenstund er gull i munn sies det. Mulig det er det, og det føles ganske godt å være tidlig i aktivitet. I dag har jeg rukket en trimøkt, en lang frokost, og skjære stoffer til et nytt prosjekt. Ja ja, jeg vet, jeg burde ikke begymme på noe nytt.......men det er jo sååå artig! ;D
Får se om jeg rekker å sy noe på det i dag, men jeg kan si at det er fra et magasin jeg viste frem for noen innlegg siden...gjett gjett..
PS: det er bare de første dagene etter jobb jeg er så tidlig oppe, tar jo noen dager å snu vettu. Bakdelen er at jeg stuper til sengs tidligkvelds...

                               I dag er det valg, bruk stemmeretten folkens!


1 kommentar:

Grethe sa...

Søt pose/bag og jeg har jo mønsteret.Gøy å se juleting,nå må jeg snart starte!
Og ja,jeg har stemt,i går faktisk.
Gleder meg til å se fortsettelsen på det nye du har begynt på:-)