24. sep. 2011

UFO nr 19!

Tror dere ikke at jeg kastet meg over den betraktelige reduserte UFO-haugen min igjen da. Dette babyteppet har jeg forsøkt å quilte ferdig flere ganger, det har kommet frem til symaskina, men ble liksom ikke prioritert til å komme så langt som under nåla. Og når det først kom dit så tok det ikke lange stunda før det var ferdig quiltet. At det går an...
Beatrice Potter lager noen nydelige tegninger. Dette panelet kjøpte jeg for flere år siden,og hadde planer om å lage et større teppe ved å dele motivene opp med rammer ev stoff rundt. Det ble da altså ikke gjort ser dere.... Men det er tross alt en mindre UfO i haugen. I helga skal jeg quilte et teppe som er bestilt. Passer bra om jeg kom i skikkelig "quiltemodus" nå, for det er mange på vent....

                                              God helg! ;o)

13 kommentarer:

Gudrun sa...

Så ljuvlig!
Potters bilder är sagolika.
Kram Gudrun

Roos sa...

I love Beatrice Potter and your babyquilt is gorgeous.

bentetove sa...

Nydelig quilting. Jeg synes det er vanskelig å frihåndsquilte, sitter nok med skuldrene alt for høyt ja.
herlig teppe, skikkelig søt til en liten baby:)
Ha en fin helg:)

Hanne sa...

Så søtt, nydelig teppe. Kjempe flott quiltet. Deilig når UFO haugen minker, bare så synd att det skal så lite til før den øker igjen.... God helg:-)

Gunilla sa...

Jättegullig kvilt och fin kviltning.

Grete sa...

Så søte motiv! Flott frihåndsquilting!

Anne-Mettes Oaser sa...

God weekend også til dig, som er så flittig med at arbejde dig igennem UFO-bunken ...bare jeg kunne tage mig sammen ;-)).

ahli sa...

Så fint det ble. Bra det kom ut av UFO haugen da.

Astrid

Siri sa...

Følelsen av å få ferdig en UFO er helt spesiell. Må oppleves! Takk for inspirasjon til at også andre (les meg) kanskje vurderer å stikke nesa opp i Ufo-eska og se hva som skjuler seg der.. Jeg beundrer den flotte quiltingen her! Hilsen Siri:-)

Rosehagen sa...

Så fint det ble nå som du endelig!! har quiltet det;)
Kjempefint quiltet.

Hadde du gjort det ferdig tidligere, kunne du ikke ha nyt det ferdige teppet nå;)

Lørdagshilsen fra Ann-M.

Lis sa...

Godt at dette kom ut av UFO-haugen ja!! og så er du råflink til å quilte!! ;)

Ha en fin søndag!

Astrid sa...

Så søtt og lekkert! Jeg sydde et baby teppe av samme stoffet for et par år siden, må det har vært... Flott FMQ du har gjort!

LeKaQuilt sa...

Skulle ønske jeg var like flink med ufo bunken som du. Nydelig teppe :o)