29. aug. 2011

My Town, blokk 4 og 5

Jaggu ikke godt å si hvordan dette prosjektet kommer til å se ut som. Alltid litt spennende å se hvordan neste blokk skal bli, og heldigvis så er jeg ajour med blokkene nå. Altså,klar for blokk 7 som kommer i septemberutgaven av Homespun.

Det er for meg første gangen jeg bruker maskinapplikasjon på et så stort prosjekt. Stort sett liker jeg å håndapplikere prosjektene mine da jeg føler at det er litt mer"ordentlig" på denne måten. Jeg er redd for at jeg ikke vil verdsette et  prosjekt med mye maskinapplikasjon like mye som med et med håndsøm. Det er litt rart for jeg synes virkelig om andres prosjekt som er sydd på maskin. Men jeg får rett og slett dårlig samvittighet.....håper det går over.. ;o))

7 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

eg blitr så imponert over kor flinke du er ;)

eg gleder meg til eg finner tiden til symaskina ;)
smil fra monika

Mette sa...

Utrolig fine blokker du har laget :) Har prøvd å finne magasinet Homespun uten hell.Har leita på Narvesen, og "over alt" Fant en australsk side der jeg kan abbonere.. men vet du om det selges i Norge?

bodilshobby.blogg.no sa...

Syns det ser kjempefint ut, avstemte farger og fin maskinapplokasjon! Lykke til videre.

Rosehagen sa...

Hei.
De blir jo kjempefine;)
Ikke noe galt med maskinsøm,
men jeg er litt enig med deg i at det blir litt mer "ordentlig" med handapplikasjon!
Spennende å se teppet ferdig.
Du er sååååå flittig:)

Ønsker deg en flott uke.

Sensommerhilsen fra Ann-M.

Svalen sa...

Så dyktig du er!

My Town blokkene dine er så flotte, og så rike på detaljer. Det må da være litt av en jobb å klippe ut alle delene?
Skjønner godt du har valgt maskinsøm...

Hanne sa...

Kjempe fint. Blir veldig spennende å se det ferdig. Eg syr nesten alt på maskin, men det blir gjerne litt mer *håndarb.* med håndsøm. Flink er du no uansett:-)
Ha en fin og kreativ uke..

Ann-Mari sa...

Teppet ditt blir flott. Ingen grunn til å ikke verdsette arbeid på maskin like mye som arbeid med hånden. Du legger mye av deg selv og din tid i et slikt arbeid. Lykke til med resten av blokkene:-)