21. juni 2011

Quiltet stripeeffekt

Teppet fra forrige innlegg valgte jeg å maskinquilte i striper. Quilten ble dermed ganske lik orginalen, men jeg er fornøyd alikevel jeg. Så fornøyd at teppe nr 2 er klar for quilting. Har planer om et i "jente"farger også.
Stoffet som er brukt som bakstykke falt jeg pladask for. Det er en serie fra Alexander Henry og finnes i flere farger. Digger ugler!
Tror ikke jeg kommer å quilte teppe nr 2 med det første, jeg har nemlig begynt å jobbe med noe jeg holdt på med for mange år siden. Dere skal få se etterhvert.... Akkurat nå er jeg litt hekta, men må smøre meg med tålmodighet da jeg har det litt travelt med helt andre gjøremål også, som å rydde etter en vannskade-reparasjon på badet!!!

                                                 Syhilsen fra Solveig

11 kommentarer:

Gunn Monica sa...

Teppe ditt ble bare så herlig, likte godt den stripeeffekten på quiltinga.
Du får ha lykke til med vannskadeoppryddinga.
Jeg gleder meg til å se hvilket prosjekt du holder på med:-)

Roos sa...

It's beautiful. I love those colors.
Roos

bentetove sa...

Så flott teppet ble!
Kjempefint med så pass tett quilting.
Lykke til med neste posjekt og vannskaderydding:))

Med kjæleik til livet sa...

kor fint - kor har du kjøpt ugle stoffet ?
klems fra monika

HegeT sa...

Ble kjempefint med stripe-quiltinga.
Akkurat passe røfft.
Håper ikke at vannet har gjort for mye skade...
Blir spennende å se hva du har funnet på for et nytt proskjekt....

klem
HegeT

Pauline sa...

Nydelig teppe, og stilig effekt m quiltinga!
Spent på hva du nå har begynt på.. ;-)

Nyt dagen!! :-)

Anne Heidi sa...

Teppet ditt er bare nydelig! Lykke til med vannskaderydding- det hørtes ikke så gøy ut... :-(

Mobaat sa...

Så tøft det ble med quiltinga. Likte fargene på teppet veldig godt. Har fått litt dilla på hvitt i det siste, tror jeg må prøve å lage noe selv snart. Kjedelig med vannskade...

Cecilie sa...

Det ble et lekkert teppe. Enkelt og rent, det liker jeg.

Sissel`s syglede sa...

Som ALT annet du kommer med: LEKKERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Astrid sa...

Lekkert teppe, og stripe-quiltinga ble stilig!