7. juni 2011

Akkurat nå syr jeg på dette...

Øh...for fem minutter sida mente jeg. Øverste rad av quilten Snow Days er periodens lugarsøm, nesten halveis nå...... når denne raden er ferdig er det bare to blokker igjen å brodere. Herlig å tenke på selv om jeg koser meg med arbeidet.
Bildene dere ser ble tatt hjemme før broderinga ble påbegynt. Kan ikke finne fotoapparat her jeg er nå.

I kveld har vi sittet en stund utepå dekk i sommersola, er så fantastisk flott på havet i finværet:o))

                                                       Ha en fortsatt alle tiders aften .
                                                                       Solveig

8 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

det frista - så eg rusler inn på syrommet og finner fram min ;)
Klems fra monika

Britt Helen sa...

Skal si du har tempo i stitchinga di! Dette blir bare så nydelig :)

Nyt sola der ute du, her er tåke og regn :( Sliter med å få lagt igjen kommentar på bloggen din. Bruker googlekontoen, men må logge inn hver gang, men allikevel funker det ikke....Kun hos deg jeg opplever det.

Ha ei flott uke Solveig :)

Gudrun sa...

Så vacker och ljuvliga nyanser.
Kram Gudrun

Lis sa...

Lekkert!! Skal si det går unna ;)
Jeg har skjært delene til høyre ramme på Snow Days i kveld :)
Sommersol...? det har vi IKKE her..regn og torden her faktisk :( så da kan en sitte ved symaskina i ledige stunder. Kjekt det ;)
Kos deg i sola ;)

Roos sa...

It's gonna be such a beautiful quilt, I love to see your progress.
Roos

Elins systue sa...

Flotte blokker. Noe å pusle med

Svalen sa...

Så nydelig dette blir!
Er så imponert over hvor hurtig du syr, hva er hemmeligheten?

Beste hilsener.

Anne-Mettes Oaser sa...

Nej, hvor det driller mig - måske et glas hvidvin for meget ;-)).
Også god pinse til dig.
Quilten er lækker. Der kommer bestemt en vinter til, hvor quilten kan lune, når den er færdig.