18. juni 2011

Lugarsøm er bytta ut med terasse-søm

Sola skinner ennå!!! Himmel og hav må en si...!! Hjelper ikke at lysta til å være på syrommet er stor nå, for nå gjelder å  benytte seg av det (nå til dags sjeldne) gule runde fenomenet på himmelen. Kombinasjon av sol og håndsøm er en fin ting. Og så blir det jo resultater ... "My Town", blokk to og tre er ferdige....
Fargene er jo litt annerledes enn orginalen da planen min er å bruke grunntoner i brun,beige og blå. 
Blokk 3 strevde jeg litt med, likte ikke blokka i sin helhet da  halvparten består av tom vei?? Synes det var en god ide å brodere inn et par motiv jeg fant i bladet My Quilt. Og se pålene på huset mitt, de er av blomstret vevd bånd. Ble ikke det litt tøft kanskje!!??
Neste prosjekt(om sola fortsatt blir der da) blir Snippespekulasjene fra Lappemakeriet. Der henger jeg etter...hele 6 roseblokker , oi oi...

                                             God helg folkens ;DDD
                                                        Solveig

10 kommentarer:

May Britt sa...

Så fint det ble å brodere de folkene foran huset. Og fargene du bruker er bare så nydelig. Vurderer kanskje å sy dette teppet jeg også, men først skal jeg ha ferdig en masse annet :)

Lis sa...

Lekre blokker! Likte fargene dine MYE bedre enn originalen! ;) og resten av forandringene du har gjort ble prikken over i`en! Gleder meg til å se neste blokk!
Ha ei fin helg i sola :D

Mona sa...

Flotte blokker i nydelige stoffer. Du er utrolig rask med dine prosjekter. Henger etter allerede på mye av det jeg holder på med. Ha en super helg!

Oddbjørg sa...

Fine blokker! God ide å bruke norske navn.
Håper sola skinner hele helga så du riktig kan nyte terrasselivet:-)!

bodilshobby.blogg.no sa...

Byen blir kjempefin. Kos deg videre i sola.

Margit sa...

Skjønne farger og flott mønster :D Kos deg med sola,varmen og terasse sømmen - her er det inne-vær enda ei stund framover..

Smiloghverglad sa...

Flotte blokker i fine farger, blir lekkert :-))Kos deg videre i varmen !

Georgina sa...

Your blog is beautiful !!!!
Loved this BOM you are making plenty of details.
Have a nice weekend!

Svalen sa...

Så flott by du lager! Måtte studere bildene nøye, her var så mange fine detaljer.

Ha en fortsatt hyggelig kveld.

Bente sa...

Så mange flotte prosjekt du har.
My Town blokkene dine er flotte,eg likte bedre ditt fargevalg enn orginalen.
Flotte søyler med blomster framfor "Hjørnet".
Det var smart.

Nyt sola du som har den :-)