4. juni 2011

Baltimore Christmas, blokk 10

Hurra, nå er det bare to slike blokker igjen før den store midtblokka havner i postkassa.Gruer meg jo litt til den også på en måte.....den ser stor ut på bildet jeg har liggende.
Denne blokka her synes jeg faktisk var morsom å sy. Tenkte ikke på jul i det hele tatt, det var eventyret on Hans og Grethe jeg assosierte med dette motivet.
Nesten som nam nam..ikke sant?
Nå er det mer brodering på Snow Days som må gjøres. Det ligger på lugaren og venter.. ;o)

Ha en strålende dag!
Solveig

8 kommentarer:

Lis sa...

Helt enig! Dette ER jo huset fra eventyret om Hans og Grete! Dette blir flott!
Jeg sitter også og stitcher på Snow Days...mens "høst"-stormene uler rundt veggene!
Ha ei fin helg på sjøen ;)

Mona sa...

Ja dette er jo helt klart huset i eventyret og Hans og Grete.Skal bli spennende å se teppet ferdig!

Roos sa...

This looks Yammie....;o)
Roos

Linda sa...

Flott. Nesten så jeg får lyst til å prøve et sånt storprosjekt jeg også :-)

bodilshobby.blogg.no sa...

Den ble kjempefin - og du har helt rett det minnet om Hans og Grete. Du skal se at midtblokka blir morsom også, når du bare kommer i gang med den.

ahli sa...

Kjempefin blokk. Gleder meg til å se resten

Astrid

Marit sa...

Dette blir bra - koselig blokk. Venter på fortsettelsen;)

Hanne sa...

Denne ble fin da - midtblokken blir sikkert også flott. Nå tror jeg jammen du har inspirert meg til litt venstrefotsarbeid på symaskin :-)