11. juni 2011

En liten hilsen fra havet..

Tja, hva skal en si.....det er pinsehelg, været er bra, maten er ypperlig og sysakene er inntakt. Kan det bli bedre...?
Jeg fant et fotoapparat ombord, og her er hva jeg fanget opp på veien.... ;o))...helt tilfeldig assa.....;o)

Synes at siden det er pinse så passer det vel bra med et par bilder av quilten "Snow Days"som jeg holder på med. Og så en kirke attpåtil....

Eller så kan jeg fortelle at jeg sliter noe innmari med Bloggerkontoen, eller rettere sagt Googlekontoen min. Jeg må logge meg inn hver gang jeg skifter side, og jeg får ikke til å legge inn kommentar  på andres blogger. Håper dette problemet er forbigående....eller kanske det blir bra når jeg kommer hjem??Noen andre som har lignende problem kanskje?

                   Ønsker dere alle en toppers pinsehelg og takk for besøket. :o)
                                                         Solveig

     

8 kommentarer:

Hilde sa...

Jeg har hatt samme problem en periode men nå har det bedret seg... Noen la ut råd om å bytte et eller annet, men slikt forstr desverre ikke jeg meg på... Mener det var noen ode råd hos moseplassen - hun drifter hagebloggene og skriver temmelig forståelig om slike problemer også :-) Teppet ditt blir bare vakkert!
Hilde

Gudrun sa...

Underbart arbete du syr på.
Fin Pingst till dig också.

Mona sa...

Jeg fikk tipset om å "luke" av forbli pålogget i rubrikken der jeg logger meg på. Etter at jeg forandret dette har alt funka for meg. Teppet ditt blir bare så flott! Kos deg på havet.

Lis sa...

Dette blir sååå LEKKERT!! Flott bakrunn da ;)
Jeg har hatt samme problem som deg lenge...men nå åpner jeg bloggen i Firefox istedet for Explorer, og da fungerer det som det skal :D
Ha ei fin pinsehelg :)

Hanne sa...

Nå ble jeg nysgjerrig - er du på plattform eller på båt ?
Fortsatt god fart på stitcheriene dine :-)

LeKaQuilt sa...

Det blir ett virkelig flott teppe :o) Kult bilde ! Like greit å holde seg utpå sjøen med god mat og håndarbeide. Her er det bare regn og regn og regn......

jofridsquilt sa...

Harr hatt samme problem, men fekk eit tips om å ta vekk haken i husk meg. Etter at eg gjorde det kom det sehg. Ha ei fortsatt fin pinse. Flott teppe du syr på. Jofrid

Vargáné Mária sa...

Wow! It is a beautifull work!
Congratulations!