15. juni 2011

Fryd og gammen og tullskap

Back to earth!!! hehe..hvertfall til landjorda. Herlig.Og været er jo slett ikke så ille som ryktene sa.....
Og så var det pakker da, haugevis som lå å venta på meg. For å si det slik så har jeg et stort forbedringspotensiale når det gjelder impulshandling på nett!!!
Tråd...meter på meter....snelle på snelle... utrolige flotte farger til mitt forsvar..
Og denne boka er såååååå kjekk, det kan jeg se med en gang :o) Sikkert et "must have"..
 Og dette....Calendula Patterntrips Cottage!!!! Det er tullete det!!!! Akkurat som jeg er tom for slikt broderarbeid??Men en skal fargelegge motivene på dette, derfor falt jeg for fristelsen. Ikke for at jeg har bruk for det...det er bare annerledes. Det holder for meg.
Pluss litt annet nødvendig smått som lå i små pakker...
Egentlig, når jeg tenker meg om så har jeg jo skrekkelig bruk for alt sammen, bare ikke nå med en gang kanskje....


9 kommentarer:

Helle sa...

Hej - tør man spørge hvor på nettet du finder de fine sager?
Hilsen Helle fra Danmark

Sissel`s Syglede sa...

Åhhh, for en hærlig samling av trådsneller. Det er nok ikke bare deg som handler impulsivt på internett..Kremt, en liten trøst :-))
Den boka så jo helt ut til "must have" :-)
Ha en strålende onsdag :-))

Sigrun sa...

Åhhh så mye lekkert. Alt er helt udiskuterbart "må ha ting". Og tenk om du skulle gå tom for arbeid og ikke ha et lager å ta av, det hadde vært ille det:-)). Gled deg over alt du har fått i hus.

Britt Helen sa...

Gosj.....for en fryd å komme hjem til! Nydelig sukker for øyet. Du kom hjem til en av de beste dagene siden du dro...

Unknown sa...

Du har fått masse postkasse godis ser jeg. Slikt gir glede langt inn i hjerterota,når en velger ut på nett, når det kommer hjem til en, når en har en litt dårlig dag, ta det frem og nyt det. så alt er bare glede. De glidelåsene med blondekant, hvor kjøpte du de.

bentetove sa...

Så mye kjekt du har fått i posten!
Spesielt tråden falt jeg for.
Hvor har du bestilt den?
Kosa deg med disse godisene:))

Lis sa...

Oi, her var det mye "godsaker" ja!;) og jeg er sikker på at dette er noe du bare MÅTTE ha *ler* kjenner meg igjen der...
Er det brodertråd du har investert i...da regner jeg med at vi snart får se den nye broderimaskinen også..?;)
Gleder meg til å se det nye teppet fra Crabapple Hill ferdig jeg:)
Ha en fin kveld :)

Bente sa...

Wow...så mykje flott tråd,lekre fargar.
Kos deg med alt det flotte du har handla, du treng slett ikkje forsvare deg, alle kan jo sjå at dette er "MUST HAVE" alt ihop :-)

ahli sa...

Mye fin tråd. Boka såg spennende ut.
Selvfølgelig måtte du ha alt dette.

Lykke til med de neste prosjektene.

Astrid