21. aug. 2011

My Town, blokk 6

Denne BOM'en fra Homespun Magazine har jeg virkelig hengt etter med. Eller rettere sagt at jeg henger etter ennå da jeg glatt har hoppa over blokk 4 og 5. Blokk 4 fikk en god start i går, så det blir nok etterhvert.Skal se om søndagshumøret leder meg inn på syrommet slik jeg kan jobbe videre med saken :o)
På bildet under ser dere bl.a. et bilde fra orginalblokka. Jeg prøver standhaftig å holde meg til blå hus og bruke brun og jordfarger i omgivelsene.
Jeg fikk litt blod på tann da jeg fikk noen "sneak peak" bilder av neste årsBOM i bladet.Den ser bare helt herlig ut. Ta en titt her
Altså, konklusjonen er at jeg MÅ bare greie å gjøre ferdig årets BOM etterhvert som bladet havner i postkassa. Hvis ikke risikerer denne å havne i UFO haugen.
Ha en fin uke!

Ingen kommentarer: