28. okt. 2010

"Stæsjekurs"

I helga var jeg på "stæsjekurs" med Bente Malm. Altså, vi lærte å pynte fronter til vesker mm. Det var skikkelig spennende og nå er jeg godt i gang med å lage en del fronter, eller vet jo nesten ikke hva jeg skal kalle det, men uansett så har jeg laget et lager, og disse vil vel dukke opp montert på et eller annet jeg lager fremover.
Jeg klarte da å mekke sammen en liten skulderveske fra Bentes mønster, samt et mobiletui fra eget hode
Stoffene jeg brukte er ikke akkurat det enkleste å jobbe med på små ting, det er jo helt umulig å stryke dem så det ble litt knoting på hjørnene på mobiletuiet.
Kurset var kjempekjekt, her er det bare fantasien som setter grenser på hvordan "lokket" blir...

4 kommentarer:

Liv Nora sa...

Dette var da kjempefint. Skulle gjerne lært dette jeg også, men på mine kanter fins det ingen kurs.... Men det er artig å se !!

Fru Olsen sa...

Sikke fine ting - en god teknik, som kan bruges til meget. Glæder mig til at se hvad der videre sker...

Edny Raknes Reiten sa...

Så fin blogg og fine ting du har laget;) Takk for trivelig samvær på kurset! Lykke til videre!

ahli sa...

Veskene ble kjempefine. Takk foe en trivelig kurs helg. Astrid