17. okt. 2010

Arbeid fra postkassa igjen..

Som jeg har sagt tidligere, så er det noe galt med meg, handle-på-nett-galt! Jeg er en impulsiv og glad person, men noen ganger må jeg si at jeg gjerne skulle hatt en litt større innsikt på mengde arbeid i forhold til tid! Jeg HAMSTRER jo! Og så tror jeg sikker jeg skal leve og kunne sy de neste 200 år....Grrrmmmfff!
Og jeg som gledet meg slik til å begynne på Winterlandteppet....
Nok om det,Men jeg har da i et svakt øyeblikk meldt meg på denne BOMèn,:

Fikk akkurat blokk to,og skal jeg kunne gjennomføre den så er det bare å brette opp armene og forsøke å holde takten med det som ramler i postkassa de neste 8 mndr. Altså, dvs at plan A(sammensying av Life is a Celebration)må vike et par dager for plan B(man tar det som høver seg), forberede disse blokkene to blokkene klar til lugarsøm
Dette er faktisk første gangen jeg ser hensikten med teflonbiten som har ligget ubrukt i et par år.Jaggu heldig med den :O)
Den opprinnelige tanken var vel å bruke needleturn på dette prosjektet, men DET skjønner jeg jeg heldivis at da blir det ALDRI ferdig. Blokkene er 13,x13,5in, men fytti katta for et prikkel å sette disse sammen.
Så da et det bare å håpe på at sluttresultatet blir bra. Har ikke vegger til å henge det på engang....og det blir 67x67in. Tullete!


                        Hilsen fra ei som er irritert på seg selv i dag...

9 kommentarer:

Hanne-Kristine sa...

Tullete? Ja, kanskje, men absolutt magisk mener nå eg og har du ikkje plass, så får du kanskje lage en? For får du dette ferdig, blir det "one of a kind" lekkert... og eg tvile sterkt på at det blir så mange av denne i nabolaget..... :oD
Lykke til

Klarafina sa...

Kjenner meg igjen i å være handle-på-nettet-gal.
Masse jobb med denne BOMen, men du greier nok å holde tritt med pakkene i postkassa. Du har jo kommet godt i gang allerede :)

Liv Nora sa...

"Handle på nettet-gal" hehe... ja du er ikke alene !! Det er jo så mye fint og mye MÅ en jo bare ha ! Men du er jo godt i gang med den siste BOM-en, og det andre som ligger der er jo godt å se på, - du veit jo at du har mye spennende å sy når du har lyst.....

Hanne sa...

Kjenner meg så godt igjen, må bare ha???? Ja ja så lenge vi koser oss med det så er det vell greit????? En nydelig BOM i allefall. LYKKE TIL:-)

Sissel`s syglede sa...

Du er da ikke tullete, bare en ivrig sydame. Flink sy-dame. teppet var jo kjempefint, men med slike blokker hadde jeg aldri kommet i mål. Dette er virkelig for pirkete for meg. Men jeg skal lene meg tilbake og nyte hver eneste innlegg du lager. Gleder meg!!!!
Ha en finfin mandag.

ahli sa...

Dette kommer til å bli kjempefint. Det er litt av at pirkearbeid. Enig med deg at det er litt farlig å handle på nett. Da er det bare må ha. Heldigvis har vi en kjempefin lappebutikk her i byen. Da blir alt fordelt over flere dager og da ser det ikke ut som vi handler så mye.

HegeT sa...

Ååå, jøjjemeg, for et prosjekt.....
Men du kommer nok ut i den andre enden, lykkelig for at du var så impulsiv.....
Men noenganger kunne en trene noen ekstra timer i døgnet, og noen flere dager pr uke....
Går ikke det, får en ta natta til hjelp....

Kos deg masse med pirkeriet, og ikke ha dårlig samvittighet for alt det andre...det ligger der fortsatt når du er klar til å sy litt på det igjen....

tirsdagsklem
HegeT

Svalen sa...

Hei og godt nytt år.
Er helt stum av beundring, jeg!
Dette prosjektet kommer til å bli vakkert, gleder meg til å se flere bilder av arbeidet etter hvert.
Ha en fin sykveld.
Hilsen Svalen.

Wenche sa...

Jeg synes du har gjort et godt valg jeg :) Men så har jeg jo en viss forkjærlighet for "vanskelige" BA blokker :) Siden jeg også har dette møbsteret, tror jeg at det får bli neste prosjekt. Takk for titten!