18. okt. 2010

Kort pause fra storprosjektene

 Har sydd sammen litt av Life is the Celebration,men fikk så et akutt behov for å leke litt med andre stoffbiter igjen....
I ettermiddag  har jeg kosa meg med japanske stoffer fra hyllene, kanskje noen gjetter på hva hva dette prosjektet er? Det er noe som mange har sydd før, men litt forandriger av orginalen har jeg da gjort...
Det har hvertfall vært deilig å surre med disse uglene i kveld, det er sent og leggetid, men tviler på at disse skal sove....


                                                             post signature

9 kommentarer:

Rita sa...

Så mye spennende du har på gang, fantastisk flotte applikasjoner du holder på med på teflonarket :) Blir kjekt å se ferdig.
koselig selskap av ugler du har.

Bente sa...

Kjempeherlege ugler, trur du syr handbagasje veska til AnnAKa :-)
Blir spennande å sjå det ferdige resultatet.

May Britt sa...

Vi har bestandig lyst til å jobbe med andre ting enn det vi holder på med. Hjernen jobber hele tiden :)

ahli sa...

Kjempefint, og herlige ugler

Sissel`s syglede sa...

Nei, disse uglene kan nok ikke legge seg til å sove. Hva du syr skal ikke jeg gjette på, men jeg må smile når du sier "leke" meg med andre lapper...hehe.. Det du kaller lek er ramme alvor for meg...Utrolig flott søm du holder på med. Du er en god inspirasjonskilde.

Sølvis blog sa...

Utrolig koselige ugler -" æ å vil sy sånne"
hvor finens mønsteret? Elelr har du tegna sjøl her også?

Grethe sa...

Så nydelig :0)

Mobaat sa...

Bare eeelsker ugler og disse var helt nydelige. Gleder meg til å se det ferdige resultatet:)

Lis sa...

Disse uglene så veldig våkne ut ja! Kjempefine!

Du har så mye spennende på gang, at jeg stikker innom rett som det er jeg:)

Ha ei fortsatt fin uke :)