14. jan. 2014

Min første UFO på leeeeeenge

Og så endelig blei den rosa veska ferdig! Det som stod igjen var å sy veska sammen. Glidelåsene og det meste av arbeidet var allerede gjort. Det er to glidelåslommer utenpå hver side, og to lommer innvendig, ett med glidelåslukning. Veldig grei størrelse. Jeg så veska første gangen på Quiltekroken i Bergen, og da skjønte jeg bare at jeg måtte sy den. (Selv om det tok lang tid) Mønsteret er av Bente Malm, Nelly tror jeg den heter.

Et lite broderi på ene lomma gjorde susen.

Føles herlig å få unna en UFO. Mye av UFO-haugen består av digre prosjekter, og særlig mange som venter på håndsøm og quilting. Er spent jeg på hvordan det skal gå. Jeg vet hvertfall at noen krevende prosjekter skal få ligge litt til.
   
                                             Ha en alle tiders uke, men eller uten synåler :o)


7 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Nå er du jo skikkelig i gang;) Flott veske, og praktisk med mange glidelåslommer.

RandiT sa...

Den ble fin:)

Pauline sa...

Den ble kjempefin!! Beundrer alle som får ferdig ufo-er, KANSKJE jeg også kan få unna en eller to iløpet av året.... :-)

Annik-Snor sa...

Flott at du er tilbake på bloggen, det er alltid artig å se det du lager. Fin veske.1

2ne sa...

Flott veske du har laget :-)
Har akkurat stingsatt høna du har tegnet og sydd den ut - ble ganske fornøyd. Hvis du vil se så ligger bilde i bloggen min. Fikk vite gjennom facebook at det var her høna kom fra - tusen takk :-)

Ulla's Quilt World sa...

So lovely!
Greetings from Finland!
Hugs, Ulla

Litamora's Quilt & Design sa...

Nydelig veske! Jeg har kjøpt mønster og stoff til den , men ikke kommet så langt enda��