27. jan. 2014

A FOX in the knittingbasket.....

Hei alle sammen, så ble endelig litt rabling med pennen igjen. Og her er resultatet. En rev har tulla seg i garnkorga!! Oi oi. . . . . . .håper det ikke blir floker. . . . .
Etter hvert som tegninga skred frem kom ideen om "what does the fox say" av brødrene Ylvis, med en ørliten  Solveigvri. . . . .
Jeg synes faktisk at den ble ganske fin, hva synes dere?
Jeg tenker den vil ta seg bra ut brodert på en strikkeveske eller noe slikt. Og enda finere kanskje om du fargelegger litt før brodering.
Det er fritt frem å bruke designet til privat bruk. Gi gjerne et hint om du bruker designet, veldig kjekt å se synes jeg. ;o)

                                                         Lykke til :o)

11 kommentarer:

Pauline sa...

He he, så herlig motiv!! :-)
Lagrer det jeg, fikk lyst til å brodere det, har bare x antall prosjekter på gang... :-)

Lilla dør sa...

Stiligt mønster! Tusen takk klem

Rosehagen sa...

Nydelig Solveig;)
Så raus du er som deler det med oss andre;)
Tusen takk.

Klem fra Ann-Mari

Litamora's Quilt & Design sa...

Så artig��

Unknown sa...

Herlig rev som sitter fast i garnkorga..... Liker strekene dine.

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Morsomt! Tusen takk!

Bodil sa...

Kjempeartig mønster! Lagrer det jeg også.

Birgitte sa...

Morsom tegning!

Siv Ingebrigtsen sa...

Veldig bra! Tusen takk! :o)

Hanne sa...

så kul. Takk for att du deler :-)

Lappedamen sa...

Kjempemorsomt motiv. Artig vri du har gjort her.