8. okt. 2011

EN...TO.....og TRE!!

Jaja, det høres enkelt ut, men sluttprossessen på toppen av Baltimore Christmas er i gang.Herved er det klart for siste innspurt med applikering. Gosja meg, trodde virkelig ikke at jeg skulle komme så langt allerede.
Det gjaldt å ha tunga beint i munnen når borden skulle strykes på...
16 slike rapporter med kristorn og strjerner skulle fordeles jevnt....
Passende tråd til håndapplikasjon velges ut, hele greia pakkes og legges i bagen!!
Vel, nå er det jo allerede pakket ut igjen, og hele 3 slike rapporter er påsydd. så nå gjenstår det å se hvor mye tid det blir til å fortsette.
Det er jo lørdag i dag!
Ha en kos helg! :o)

13 kommentarer:

Haldis sa...

Det blir eit nydelig teppe! Ha ei god helg.

Nina sa...

Så utrolig flott! Jeg bøyer meg i støvet over den flotte jobben du har gjort.
Ha en strålende helg

Pauline sa...

UTROLIG flott teppe, jeg bøyer meg i støvet, må være veeldig mye arbeid som ligger bak, men FOR et resultat det blir!!
Ønsker deg en flott helg! :-)

Grete sa...

Så flott, og så mye arbeid- for hånd! Jeg er skikkelig imponert!

BenteOO sa...

Nydeleg handarbeid!
- og gode ynskje for fortsetjinga!

Astrid sa...

Utrolig vakkert! Dette er et teppe du kommer til å være stolt av! Så mye jobb! Riktig god helg!

bodilshobby.blogg.no sa...

Det blir nydelig - og for et arbeid! Gleder meg til å se den ferdig.

Rosa sa...

It`s absolutely beautiful.

Lis sa...

Oi!! for et nydelig stykke arbeid!! Tror du må ha stått først i køen når TÅLMODIGHETEN ble utdelt du... er imponert over hva du får til! :)
*krapper deg på skuldra* ;)

Sissel sa...

Et lekkert teppe du jobber med.
Jeg gir snart opp hele blogspot skal jeg være ærlig. Ikke får jeg lagt igjen kommentar hos andre og andre sliter med å legge igjen hos meg. Det er jo så hyggelig med kommentarer, men jøsses for et slit a...... Må prøve å finne ut av dette her gitt :-)

Ønker deg en finfin søndag.

Grete sa...

Er så imponert over alt det vakre du lager. Nydelige quilter har du, og alt er så pent gjort. :)Nydelige farger i arbeidene dine :)

ahli sa...

Nydelig teppe.

Astrid

Siri sa...

Det er liksom ikke småtteri du går i gang med, men så blir det jammen fint, også! Siri:-)