21. mars 2011

Bakstekleder

Litt veksling av håndarbeidet må til om ikke jenta skal bli sprø. Jeg har tatt med meg minst 4 forskjellige arbeider ute på jobb, mister så lett motivasjonen om jeg skal holde på med samme "tråden" hele tida.
Disse bakstekledene har jeg tenkt å gi bort, men først må de jo få på et bakstykke.

Mønsteret er fra Nortern Quilts, og de foreslår forskjellige måter å sy kanten på. Tror ikke jeg kommer til å sy på andre stoffer, bare vrangsy og brodere stikninger lang kanten.

Da disse er klare for videre arbeid med symaskina tror jeg jeg tar fatt i et par økter med brodering på "Snow Days" igjen...

Have a nice day! :o)

Solveig

3 kommentarer:

Klarafina sa...

Dette mønstret synes jeg er så koselig. Har laget en rund og er i ferd med å stitche en til -til å gi bort :)

Rosehagen sa...

Hei.
Kjempekoselige gaver du lager.
Råimponert over produksjonen din:)
Gleder meg til å se innom igjen.

Ha en super uke.
fra Ann-M.

Anonym sa...

Hva har du på baksiden:vatt og stoff, eller tisselaken(plast med frotte`)?? Marit