17. sep. 2010

Just 4 bodies left...

 Om akkurat fire broderinger av  sommerfuglkropper er alle blokkene på " Down in the Garden" ferdige!! Gjett om jeg er happyyy..Yes!!
Har vært noen dager i Trondheim på besøk til en av mine sønner. Der fikk jeg unna litt applikering , samt montering av de fire dresden platene på blokkene..
Jeg var også så heldig å få besøke quilteklubben på Heimdal, og der var det en gjeng med trivelige damer. Tusen takk Sølvi for invitasjonen.
Ble også litt pengeforbruk på diverse butikker som Panduro, Quiltegården,Stoff og Stil og ikke minst Ikea! Resten av kvelden skal tilbringes med å legge de respektive handlevarer på plass. Med andre ord; En trivelig kveld. ;o)


                                   post signature

3 kommentarer:

Lillesnuppa sa...

Helt utrolig som du syr! Gleder meg å se det ferdig :) Talast en dag vi :)

Sølvis blog sa...

Neste gang får du ta en sveip innom syskrinet på Heimdal også.

sisselso sa...

hei!
det var veldig kjekt at du tok en tur innom så fikk vi sett de fine arbeidene dine "live"! jeg ble så inspirert at jeg sporenstreks ordna meg et abonnement på "homespun" når jeg kom hjem!:-)
ha en fortsatt kreativ uke, hilsen hun som satt å sydde m laaang tråd ved siden av deg ;-)