12. jan. 2013

Kjole i babyfløyel

Så ble det en kjole igjen. Denne gangen i stretch-babyfløyel. Ermene er også stretch-stoff med ruter. Hals -og ermeribb er hjemmestrikka av ullgarn.
Mønsteret er str Large men jeg syns det er en liten i størrelsen, eller er jeg for stor?? He he, jeg bruker vanligvis L, men denne ble for smal over bysten. Så ut som ei kokt pølse i den...
Jeg kommer til å lage en ny til meg selv så denne legges ut for salg.

                                        Ha en fortsatt fin helg!

4 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempefin kjole, det blir nok ikke vanskelig å få solgt den.

Edny sine puslerier sa...

Den var veldig fin da! Synd den ikke passet, men nå vet du jo hva som må forandres;)

Hanne sa...

Kjempe tøff kjole. Lykke til med neste mann, visst ikke det blir en luftig ide det og,,, hi hi. Kjenner meg bare så igjen i det .... Ha en fortsatt fin helg.

Elisabeth Solum sa...

Stilig kjole! Tøft med ribbestrikk rundt halsen og nederst på ermene! :)