16. jan. 2013

Jeg fant på Finn..

Se hva jeg kjøpte på Finn.no. En hel kasse med gamle mønster.Herlighet så artig. En hyggelig eldre herremann solgte disse gamle mønstrene som hadde tilhørt hans kone. Det var absolutt en fryd å gå gjennom kassen som inneholder mønster til klær både for dame og barn. Jeg har flere ganger allerede hatt mange kosestunder med en kopp kaffe mens jeg blar meg gjennom alle mønstrene.
Heldige meg!
Jeg har en mistanke om at noen av mønstrene må gjøres om litt, tror nok at damenes midje for et par tiår siden var generelt smalere. Og penere.

3 kommentarer:

LeKaQuilt sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
LeKaQuilt sa...

Det må ha vært hyggelig for den gamle mannen at noen kan glede seg over og ta i bruk alle disse flotte mønsterene. Kos deg med esken din og kaffen. Klem

Linda Coleman sa...

what a box of treasure you have, I love old patterns and sometimes styles come back into fashion too.