4. des. 2010

Ny gammel veggquilt på syrommet.

Det er visst "in" i heimen å bytte ut veggquilter. Ja ja, selvsagt blir det en del slike byttinger før jul, men da er det som regel jule"ting" på dem. Har masse tradisjon med slike. Men nå har jeg bytta ut Leannes House-teppet med et som er sydd fra et Barerootsmønster. Også det er applikert og quiltet for hånd
.
Det er kanskje på tide at dette  får komme frem i lyset......det er lenge sia jeg ble ferdig med det, men det har aldri kommet lengre enn å ligge i "haugen". Stakkars teppe!. Både det og jeg ble nok litt overraska ovet at det var slett ikke ille å få det opp. Kjekt med litt forandring på syrommet også.Synes det tok seg bra ut jeg. Her er følger noen bilder..



Jeg synes at dette "teppebyttet" gjorde slik at hele syrommet ble forandret.Det er jo en del mørkere i fargene enn det som hang der. Det føles nesten som om jeg skulle ha pyntet til jul! ;o)
Vel, nå er det på tide å fortsette med å behandle smitten om å sy Mug-Rugs. Snakk om å bli hekta.....takk til dere alle som begynte med dette......jeg ble virkelig inspirert! Jeg syr og syr...bilder kommer vel før eller senere.

Jeg ønsker dere en strålende helg med mange trivelige stunder. Og lys. Og krativitet.

                                                          post signature

5 kommentarer:

May Britt sa...

Nydelig tepper. Skal skifte ut tepper til jul jeg også. Skal man få vist frem alle tepper man lager så må man jo bare bytte på litt. Kos deg på syrommet. Blir nok kanskje noen mug rugs til her også iblandt all julegavesying :)

Liv Nora sa...

Ett nydelig teppe som absolutt fortjener å få en plass på veggen !! Flott arbeid du gjør.

Lis sa...

Godt at dette vakre teppet slapp å ligge i "haugen" lenger!!!
Koselig å henge opp noe nytt også, og det gjør jo ingenting at det ikke er "julete" så nydelig som dette teppet er!!

Ha ei flott helg :)

Hanne sa...

Så fin quilt :-)

Hilde sa...

så lekkert teppe - er svak for slike farger jeg da... Nå lurer jeg jo veldig på hva mug-rugs er for noe så jeg jeg følger spent med videre... Her byttes det på teppene for å få glede av de alle sammen... Et til hver årstid blir det nesten... He he he - kan jo ikke slutte å sy heller...
Hilde