6. des. 2010

Bitt av basillen Mug Rug

Slik går det når en farter rundt og besøker andre blogger, en blir inspirert av alt det flotte som lages , og ikke minst er faren for å bli hekta på noe meget stor, eller smitta som jeg sier det, og en må slippe alt en har i hendene bare for å gjøre dette.
Altså nå er det Mug Rugs som gjelder! ;o)
 Det er så mange fine å se, noen er enkle og noen er mer avanserte. Mine er av den enkle utgaven, og  jeg har stått med hodet i restekassa for å finne  biter jeg syntes passet.. Å gosja meg så artig!!

 Og så er de jo så kjekke og anvendelige, mye bedre enn disse små glassbrikkene som jeg har.
Egenlig så kan vel Mug Rug oversettes til Krus- eller koppe-Matte. Det er jo det det er.
Nei, nå må jeg fortsette med noen julegaver....det går sakte når en stadig blir fristet til å lage noe annet.
                                                    Ha en fin dag

post signature

6 kommentarer:

Unknown sa...

Mange av oss som er bitt av basillen, tror jeg :o) Men de er jo så artig å sy og smårester er lett å få brukt. Kjempefine du har laget!

May Britt sa...

De er så kjempefine :) Gleder meg til å lage flere. Så jeg må nok dukke ned i restekassa mi og plukke fine stoffer.

HegeT sa...

Ja er det ikke morro med mug-rug`s..??..
Endelig kan en få brukt opp alle restestrimlene som lett hoper seg opp...
Masse herlige mønstre og farger på de du har laget....
Blir nok noen fler her i huset også.....blir ofte sånn når en får dilla...

mandagsklem
HegeT

Svalen sa...

Så fine krus-brikker! Skjønner deg godt, har selv problem med å la være å sy brikkene.

Hilde sa...

Så kule - takk for at du viste bilder så jeg skjønte hva det var - slike kunne jeg tenke meg til meg... Digger gode ideer som jeg kan ha glede av slev også... SOm regel blir det jo sydd til andre...
Hilde

Cecilie sa...

Kjempefine brikker, de kommer det nok til å bli sydd noen av hos meg også!