12. nov. 2010

Mapper av tøy og slikt

Det er nå slik at vi kvinner synes det er kjekt med punger og mapper og etuier og slikt noe.Iallefall de aller fleste av oss.  Blir nesten aldri nok liksom. De er jo så kjekke å ha, en kan jo putte noe i dem, det er det som er så kjekt. Og alt vi har til å putte i dem da! Og det aller beste er at venner og bekjente blir så glade når de får noe slikt. Punger og mapper altså. 
Jeg tror jeg er i en mappe- og pung-sy-periode. Det er så kjekt. Og gøy.
Desverre, men forventet, så måtte jeg ta en pause i mappesyinga mi til fordel for "lugarsøm" igjen. Jeg putrer nå med "Down in the Garden" om kveldene, så det er håp for det prosjektet også. Men før jeg reiste ut mekka jeg sammen noen mapper av tøy. Var så ivrig at jeg ikke rakk å rydde på syrommet før jeg dro.Men pytt sann, lett å starte igjen da skulle jeg tro. :o) Her følger noen bilder....

Denne er nesten like stor som en toalettmappe. Synes stoffet er herlig flott.

Må begynne å bruke opp disse motivene, har masse av dem jo. Søte er de iallefall.

Denne har jeg med meg ut på jobb nå. Perfekt fasong til alle småsakene mine som pengepung, leppestift, minnepenner og slikt.


                                                              Samme søstra igjen...

Burde kanskje lagt sysaker i denne da jeg dro, men har fra før av denne rosa som har vært en kjær følgesvenn over lang tid. Vet ikke hvorfor den ble det, begynte vel bare å ta den i bruk og siden er den forbundet med sysaker på reisefot.

 


Disse små er også kjekke. Plass til smått. Sånn som jeg har masse av flytende i veska.




Skummel?

Og så ble det jo et par punger med klemmelås også da:




Jøss, det ble mange bilder det! Og et langt blogginnlegg. Det skal ikke bli en vane, jeg lover. ;0)
Nå skal jeg ned å finne sytøyet og se på TV! Det er fredag!

Ønsker dere alle ei alle tiders helg.
post signature

7 kommentarer:

Siv sa...

Oi, oi, oi, her var det masse fint! Jeg likte spesielt godt pungen på siste bildet - nydelig stoff. God helg! :o)

Svalen sa...

Så mange fine punger og mapper! Heldige er de som disse til jul:)

God helg.

Britt Helen sa...

Mappedilla? Flottemapper du har sydd, pungene likeså :) Jeg er også i pungmodus :)Ha ei fin helg der ute, og kos deg med quiltinga :)

Anonym sa...

Hvor er de smukke dine mapper og punge.

Hilde sa...

lEKKERT! Din kreativitet er helt vidunderlig å følge - det kommer noe nytt hele tiden... Er så imponert!
Hilde

Bodil sa...

Kjempefine mapper, og du har helt rett. Det blir aldri nok :-)

LeKaQuilt sa...

Kjekke og fine punger og mapper.
Ja, det er sant som du sier - vi får aldri nok av disse. Imponert over hvor mange flotte mapper du har sydd :o)