28. nov. 2010

Endelig begynt med julegavene

I år er jeg tregere enn jeg pleier. Virkelig sent ut meg gavelaginga i år. Har vel egentlig lyst å gjøre noe helt annet, med sying altså. Kunne tenkt meg å fått ferdig Life is a Celebration, eller et eller annet ,men det ser ut som jeg må utsette det ennå mer. Så nå er det bare å sette seg ned , vri hodet og kjenne på stoffene litt..., første resultat er disse mappene:


Mønsteret har jeg målt fra en gammel mappe jeg laget fra Panduro en gang for lenge sia
Jeg har kjøpt noen blokker for å legge med i mappa. Tror jeg skal ut å finne noen kjekke blyanter eller penner til tantebarna og legge ved.
Det er visst meninga at julelys og stjerner skal opp i vinduer i dag, men jeg synes det er såååå tidlig. Tror jeg utsetter det litt, det gjør jeg vel egentlig hvert år, det er jo ikke lenge til 1. des og da er det liksom mer tillat....synes jeg da. Heldigvis stresser jeg aldri før jul, den kommer i hus uansett.

Ha en riktig trivelig søndag alle sammen. Tenn i ovnen, tenn et lys og ta frem sytøyet

                                                         post signature

1 kommentar:

May Britt sa...

Det er jo første advent i dag så det er lov å begynne å pynte med lys og julesaker. Skal kose meg på syrommet nå jeg også for forhåpentligvis få unna noen julegaver.