19. sep. 2010

Plan B

   Planen i dag var å gjøre ferdig toppen fra i går. Den ligger urørt. I morges så jeg et bilde av dette mobiletuiet, da ble plan B iverksatt....dvs. gjøre det en har lyst til. Så idag har jeg tegnet mønster etter bildet som jeg fant her, og slik ble den;
Det er  akkurat plass tilen iPhone, og i lomma foran kan en bruke til kort, øreplugger etc.
Etter litt feilregning og feilskjæring  fant jeg til slutt ut de målene jeg ønsket den skulle ha.

Og så måtte jeg bare sy en pung til.....i babyfløyel med sorte bomber.

I morgen tror jeg jeg skal gjøre ferdig toppen til Down in the Garden, bare kanskje. Nå skal jeg legge  nyforvellede plommer på glass. Det lukter herlig over hele huset ,mmmm

                                                post signature

Ingen kommentarer: