11. sep. 2010

Haugevis med punger og slikt..

Denne uka ble en ny pung født i ny og ne innimellom alt annet som foregår i heimen. Det er da blitt noen ser dere.
  I går samsydde jeg og Britt igjen atter en gang på lommebok. Mønsteret fant jeg her. Det er en del knoting og tolkning av mønster før det hele løsner.
Her er min utgave, og jeg synes vel egentlig ikke særlig om den ennå. Dessuten er det noen miss i sømmen som forårsaker misnøye hos meg. Men gøy å sy? JA!

Det er også en innerlommebok for plass til 16 kort i mønsteret. Vi lagde den også men valgte å ikke feste den i lommeboka.Det ble for tykt. Veldig tykt. Som en gikk med en murstein i handa..
Så den forenkla utgaven blir slik inni:
                                Ha ei strålende helg


                                         post signature 

3 kommentarer:

Lillesnuppa sa...

Flotte punger du syr, håper jeg skal knekke koden nå. Har tatt frem låsene :) Lommeboka di ble kjempefin den :) Jeg skal prøve meg på en til, men da vrengsydd og ikke så mye stivelse i kortlommene :) Ha en fin dag :)

tubakk sa...

Liker godt den lommeboka di. Har sett noen forskjellige på blogger rundt omkring, og har fått lyst til å prøve å sy en til meg selv. Så da er det bare å få tid til det da...

Lis sa...

Hei :)
Disse lommebøkene dere syr, er virkelig fine!
Har vært innom og sett på alt det flotte du lager!! La meg like godt til som følger jeg :)

Ønsker deg ei riktig god helg :)