15. aug. 2010

Punger,punger,punger....

Disse rammene var egentlig feilkjøpt. Det er en type som er temmelig lik jeg skulle ha, men hadde da trykket på feil når jeg bestillte. Ble skikkelig skuffa da jeg åpna pakken, hva skulle jeg med 35 rammer jeg ikke visste hva de skulle brukes til??Sendt fra Hong Kong!!  Huffamei, tankene kvernet i det ubevisste hele natta, og neste morgen våknet jeg kl 6 med en lysende ide. Måtte bare stå opp og begynne forskningen....så disse ble resultatet.
Denne lille grønne er jeg mest fornøyd med når det gjelder størrelse.Veldig anvendelig, bare fantasien som stopper bruksområdet.
 Den største er så stor at den kan kalles en veske.Det har to små lommer. Ypperlig til toalettveske.

 Dette er den første utgaven jeg gjorde, den ble for smal i åpningen, men kan brukes til et og annet alikevel.
Jeg må si at jeg ble kvitt noen av rammene, heldigvis ville Britt kjøpe ti av dem, hun ville også prøve seg på å sy punger. Tror det blir mye pent av disse etterhvert. ;o)
En blir litt lei av å forske, en pause må til for å hente inspirasjon. Disse buede rammene har jeg nå brukt flere ganger og målene på stoff og vatt er innarbeidet. De er litt vanskeligere å feste på pungen men går fint med litt tålmodighet.
Dette stoffet av disse jentene likte jeg særdeles godt. Synes pungene ble veldig søte. Ramma er 16 cm bred, og størrelsen er perfekt til småsaker somvanligvis flyter løst omkring i veska.
Til slutt så ble det en til av den lille. Sliter ennå litt med å få ramma pent nok på, men denne tror jeg gikk bra.

  Det var alt for denne gang, skynd dere å nyte siste rest av sommeren.
                                      Hilsen

                                   post signature

9 kommentarer:

Rita sa...

De var helt skjønne, og så mange fine stoffer.

Bente sa...

Knallfine alle sammen.
Det er nok ikkje lenge før du har brukt opp alle rammene dine, så effektiv som du er :-)

Ha ein flott søndag!

karinanna sa...

Kjempedyktig er du, og så mange du har laget. Sikkert ikke helt enkelt å få til heller.Masse flotte stoffer har du brukt og.
Ha en super søndag.

bba01 sa...

salut !!!My name is Bogdan From Romania!!!
http://bogdanstelistul.blogspot.com/

Moia sa...

Disse ble knallfine, jeg elsker slike punger. Så fine å ha i veska da. Klemz fra Moia

Sissel`s syglede sa...

Utrolig flotte punger med friske farger. Og for en flott blogg du har. Har tatt en titt både her og der og du er til stor inspirasjon. Mye lekkert du lager.
Ha en strålende mandag.
Klemz fra Sissel.

Nina sa...

For en fantastisk blogg du har her! Du syr så flott, og jeg lar meg imponere av stitcheriene dine! Her kommer jeg nok tilbake og hilser på!
Hilsen Nina

Kjersti M sa...

Nydelige punger og stoffet på nest siste var bare helt nydelig. Smarte låser du har også - ikke sett de før. Koselig å følge bloggen din.

Eva sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har och vad mycket fint du syr.
Har tittat runt hos dig och fick syn de fina väskorna med rammene och undrar vart du har beställd dem från.

Eva