29. aug. 2010

Med Down in The Garden på lugaren...

En liten oppdatering om hvordan ståa er med broderingen med "Down in The Garden". Jeg har tuslet litt med dette på lugaren min om kveldene, det går ikke så fort ,men ser at det er ikke så fryktelig mye brodering igjen nå. Puh.., blir jo litt lei da...


Jeg har gått tom for en grønnfarge som skal være på stilker og blad. Irriterende. Får ikke tak i slikt her ute...



Det ble ekstra mye arbeid da jeg valgte å bytte attersting med plattsøm på alle blad.

Det er 4 blokker med fuglehus, og de er alle snart ferdig brodert.Må bare komme meg hjem og få laget "dresden plates" som skal monteres på hver av de.

Broderihilsen fra


post signature

7 kommentarer:

Hanne-Kristine sa...

Dette blir rålekkert, eg abonnere fra Australia med de "orginale" stoffene, men eg har ikkje begynt ennå..... Liker ditt fargevalg MYE bedre :)

hilsen hk

karinanna sa...

Åh, det blir kjempeflott. Gleder meg til å se sluttresultatet. For en jobb ......

Bente sa...

Dette blir nydeleg.
Gleda meg til å sjå det ferdige resultatet.
Stoffa og fargane er kjempefine.

Hilde sa...

Sååååå vakkert - gøy med platt søm - da får du jo et helt annet uttrykk! Jeg skal ned på syrommet til blomsterteppet mitt - sydd sammen - misfornøyd- sprettet opp - syr sammen igjen - litt mer fornøyd... Liker ikke helt produkter fra kurs jeg... Det blir liksom litt på helen - elsker tepper som ditt hvor man kan tenke og planlegge deilige stoffer og frotse i sine skatte kammere...
Hilde

HegeT sa...

Wow...!!!!!....
Gurimalla, så nydelig. Og gosh for en jobb...*stønn*....Men det blir supert når det blir ferdig.
Og at du fyller i bladene gjør det jo bare enda flottere.
Broderer du etter at du har sydd sammen blokkene, eller både og?..

søndagshilsen
HegeT

toja sa...

Dette blir lekkert altså!! :)

Rita sa...

Så masse fine broderier, skal bli kjekt å se når det er satt sammen.