23. juli 2010

Små vesker eller punger

Mine første punger med metallramme. Og det var ikke bare bare.... Jeg begynte selvsagt på den minste som er vanskeligst. Så hadde jeg på for mye lim i ramma, og greide ikke å vente noen minutter på at limen skulle tørke litt, med det resultat at det ble mye knoting og søl.
Men gøy var det, og den ble jo ikke så ille, litt ufin i kanten bare. Har to slike rammer til, så jeg har å øve meg på...

God plass til småtteri her, både mobil og leppestift. Den er allerede havnet i veska til frøken Guro, min datter."Kan jeg få denne mamma, du vil sikkert ikke ha den siden du er misfornøyd med den. Den er helt perfekt for meg!" Og slik ble det.
Det er denne jeg skulle startet med. Mye enklere å få limt på ramma. Denne skal jeg beholde selv :o)

post signature

2 kommentarer:

Liv Nora sa...

Så nydelig en pung du har sydd !!

Bente sa...

Så flotte pungar du har laga.
Eg har sett på mønsteret til desse, men har ikkje våga meg på dei endå.
Men kansje det går greit om eg starta med ein stor?

Ha ei fin helg :-)