22. juli 2010

Blokk to er ferdig!

Det går heldigvis fremover med "Down in the Garden". I tillegg til denne blokka er to andre blokker nesten ferdige. Skal vise dem frem så snart jeg kan.
Har fått sydd  noen kvelder denne arbeidsperioden. Kan ikke skjønne hvordan jeg har greid meg uten håndabeid der ute. Kanskje trent litt mer??
Like etter hjemkomsten i går  gikk jeg en tur i regnet med  en overlykkelig Julie, lånehunden vår. Deretter ble det litt pusling i heimen,med utpakking og middagslaging. Så kunne jeg endelig sy litt....sommerfuglene skal jo på...







 
Det er mange måter å applikere med frysepapir på. Når det er så smått bruker jeg alltid Roxannes Glue-baste-It. Det skal bare noen dråper til, og en kan ta av papiret og begynne å sy. Slipper til og med knappenåler.   
                                                                             
Og slik ser denne blokka ut: 
 Og siden sommeren har bestemt seg for fremdeles å være våt og kald, må jeg selv sørge for å få det litt varmt. Det blir koseligere inne når jeg skal sette meg foran symaskina. Jeg fyrer med ved i kjøkkenovnen....
 Syhilsen fra    
                                                  

Ingen kommentarer: