15. mars 2014

GUL & KUL

For å slå ihjel litt tid mens en venter på fly, kan jeg ikke nekte for at min iphone er et hyggelig selskap. Det var da jeg kom over et bilde på pickles.no av en gul strikket garnkurv. En slik måtte jeg bare ha! Så var det rett  på leting i korger og kister med det åsamme jeg kom hjem. Gult måtte det være. Jeg fant to nøster tovegarn, et nøste smartgarn.... Oi oi,det må være tykkere enn det! Heldigvis har Sparkjøp gult garn! Strikket på pinne nr 9, med fire tråder av forskjellig sort, men det gjorde slett ikke no. Bunnen heklet jeg etter at den strikkede remsa var sydd sammen. Og så er jeg så fornøyd, utrolig hvor mye en kan presse nede i denne. Pluss litt til!

3 kommentarer:

Berit sa...

Så fin garn kurv. Klart den må være gul!!! Ha en fin helg

Lillemor Elfgren sa...

Den var söt!

Lilla dør sa...

Gult er kult!!!! God ide og blande både strikk og hekling.