16. juli 2011

Lyst til å male.....

Har kjent det en god stund nå,flere måneder faktisk, at rett som det så dukker lysta opp til å male igjen. Det har ikke vart særlig lenge om gangen, ikke nok til å finne frem utstyret iallefall. Jeg har ikke malt på to år, slikt skjer og det nytter ikke å male når den indre lysta ikke er der. Vet ikke hva som skjedde i dag men jeg kjenner en akutt  trang til å plutre litt med penslene og malinga mi igjen.
 Men kan jeg det da?!Nope!! Er jo ikke hjemme! Søren tute! Må vente til jeg er hjemme igjen, men mistenker at lysta etterhvert går over eller blir temmelig redusert. Det gjenstår å se....

Jeg kom på at jeg aldri har blogget noe om malinga mi, så jeg tenkte jeg skulle vise frem noe.
Disse to er malt i olje etter et kalenderbilde. Bildene henger i dag på badet mitt. Noen synes kanskje det er rart med oljemaleri på badet. Men her hjemme er det helt normalt :o))
Og høyt henger de.....

Nå får jeg heller gjøre litt arbeid her istedenfor å sitte her å drømme og blogge.(det er  lunsjpause) Og så må jeg i tillegg  nøye meg med å stitche på "Snow Days" senere i kveld. Oi oi for ei helg....

                                                             Happy Weekend Folks!

6 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Lekkre bilder!
Hvorfor skal en ikke pynte på badet eller wc ? Har "alltid" hatt en liten do kvilt, jeg :o))
Kos deg med stichery !

Britt Helen sa...

Lysta til å gjøre andre ting enn de som er tilgjengelig er alltid tilstede ;) sier ho som ligger på solsenga og blar i nyboka om kneppelåspunger....men jeg skal ikke sitte inne i dag når sola er fremme. Bildene dine bekrefter det jec vet, tusenkunstneren :) Ha ei god helg Solveig :)

Anna O.Nilsen sa...

Kjempeflotte bilder.Ha ei riktig god helg.

Lis sa...

Den følelsen kjenner jeg! ;) Jeg har også "fusket" med maling, men det er maaange år siden! Kjenner at jeg har lyst til å ta opp "kunsten" fra tid til annen, men hittil har det bare blitt med tanken ...men en gang...

Flotte bilder du har malt!

ha ei fin helg "der ute" :D

Astrid sa...

Så flotte malerier! Og hvorfor ikke pynte opp på badet med de også - lekkert! Skal se du har lysta der når du kommer hjem også! :)

Hanne sa...

Fine bilder - og helt perfekte for badet ditt ser det ut til :-)